Mihanpostپیشنهاد سردبیرنظامی

قدرتمندترین سلاح جهان توسط کیم جونگ اون معرفی شد

قدرتمندترین سلاح جهان در حالی توسط رهبر کره شمالی یعنی کیم جونگ اون معرفی شده که مراسم این رونمایی بدون هیچ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد !

کیم جونگ اون در رژه ای بسیار بزرگ بدون فاصله گذاری اجتماعی و در حالی که می خندید از «قدرتمندترین سلاح جهان» رونمایی کرد. رژیم کره شمالی در آخرین روزهای حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید از سلاحی رونمایی کرد که به نظر می رسد یک موشک بالستیک جدید زیردریایی پرتاب باشد و بسیاری رونمایی از این سلاح جدید را دارای پیام های سیاسی و تهدیدآمیز دانسته اند. تصاویری از رهبر کره شمالی در این مراسم منتشر شد، مراسمی که در شهر پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، برگزار شد.

قدرتمندترین سلاح جهان

کیم جونگ اون خندان در حالی که کتی چرمی و کلاهی از خز به تن داشت، دست هایش را تکان می داد و نیروهای نظامی این کشور در میدان کیم ایل سونگ در برابر چشمان او رژه می رفتند. این رژه شامل ردیف هایی از سربازان و همچنین سخت افزارهای نظامی مانند تانک و لانچر پرتاب راکت بود. در پایان این مراسم، تعدادی سلاح جدید که به اعتقاد کارشناسان نمونه هایی جدید از موشک های بالستیک برد کوتاه بود سوار بر کامیون وارد میدان کیم ایل سونگ شدند.

قدرتمندترین سلاح جهان

آژانس خبری رسمی کره شمالی، KCNA ، درباره این موشک های بالستیک جدید چنین گفت: «قدرتمندترین سلاح جهان، موشک های بالستیک زیردریایی پرتاب، یکی پس از دیگری وارد میدان می شوند که با قدرت تمام توان نیروهای نظامی انقلابی را به تصویر می کشند». این رونمایی از سلاح های بالستیک جدید در حالی است که پیونگ یانگ به دلیل ماجراجویی هایش در زمینه توسعه سلاح های هسته ای و برنامه موشک های بالستیک تحت تحریم های شدید بین المللی قرار دارد. همچنین در این رژه نظامی، هواپیماهای کره شمالی در آسمان پیونگ یانگ دست به رها کردن ابزارهای آتش بازی بازی زدند. روز چهارشنبه گذشته، کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی و عضو کمیته مرکزی حزب کارگران این کشور از ارتش کره جنوبی به خاطر اعلام این خبر که روز یکشنبه نشانه هایی از انجام رژه نظامی در پیونگ یانگ را مشاهده کرده انتقاد کرد.

قدرتمندترین سلاح جهان

وی در سخنانی مدعی شد که این موضوع نمایش «رویکرد خصمانه» جنوب به شمال بوده است. کیم جونگ اون و مقامات ارشد سیاسی و نظامی کره شمالی، روز چهارشنبه بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بخش تماشاگران ویژه استادیوم پیونگ یانگ گرد هم آمده و اجراهای ارتش، هنرمندان و گروه های جوان را نظاره گر بودند. این چندمین بار در گردهمایی های اخیر است که کیم و دیگر شرکت کنندگان بدون ماسک ظاهر شده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند. کره شمالی تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا را به طور رسمی اعلام نکرده و مرزهایش را به روی چین و روسیه بسته و مقررات سخت منع آمد و شد در داخل کشور برقرار کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا