Mihanpostسیاسی

حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در حمله هوایی علیه داعش + عکس

به گزارش میهن پست – منابع رسانه‌ای اردن اعلام کردند که پادشاه این کشور شخصا در عملیات علیه داعش حضور خواهد داشت.
به نقل از شبکه العربیه، منابع خبری اعلام کردند که ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن تصمیم دارد شخصا در حمله هوایی علیه داعش در رقه طی امروز (پنجشنبه) شرکت کند. این در حالی است که او امروز به منطقه الکرک سفر کرده تا به قبیله خلبان اردنی تسلیت بگوید.

همچنین حسین هزاع المجالی، وزیر کشور اردن اعلام کرد که ملک عبدالله دوم وضع امنیتی کشور را بررسی کرد. وزیر کشور اردن به العربیه اعلام کرد که سوزاندن خلبان اردنی جنایت وحشیانه‌ای بود و ما به داعش قدرت اردن را نشان خواهیم داد تا به این گروه تروریستی بگوییم که نمی‌تواند امنیت کشور ما و جهان عرب و اسلام را به هم بریزد.

حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردندر حمله هوایی علیه داعش
حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در حمله هوایی علیه داعش

حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردندر حمله هوایی علیه داعش

محمد المومنی، سخنگوی دولت اردن نیز اعلام کرد که پادشاه اردن در این نشست در جریان جزئیات تدابیر و اقدامات اتخاذ شده از سوی نهادهای امنیتی و دولتی قرار گرفت.

مومنی ضمن تاکید بر گسترش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریستی که تمام منطقه را در بر گرفته است، افزود: حادثه سوزاندن معاذ الکساسبه، ماهیت جنایتکارانه این گروه تروریستی را آشکار کرد که این امر نیازمند تلاش تمام کشورها برای مقابله با تروریسم است.

مومنی تاکید کرد که اردن همکاری و هماهنگی خود با ائتلاف را ادامه خواهد داد چراکه اردن ماهیت گروه تروریستی داعش را دریافته است و به همین خاطر همکاری خود با ائتلاف را در تمام زمینه‌ها افزایش می‌دهد.

مومنی تصریح کرد: واکنش اردن به این جنایت شدید و تکان‌دهنده خواهد بود و داعش باید متوجه شود کاری که کرده مجازات بسیار شدیدی را در پی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا