Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

پسر ۹ ساله ای که برای معلمش دست مصنوعی پرینت کرد !

پرینت دست مصنوعی توسط پسر ۹ ساله خبری است که این روزها در فضای مجازی سر و صدای زیادی داشته است . کالرامون کودک ۹ ساله ای است که با کمک پدر و برادرش برای معلم خود یک دست مصنوعی با قابلیت های مناسبی ساخته است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

این خبر تا حدی عجیب و غریب است چراکه تا به حال فناوری چاپ سه بعدی بیشتر توسط بزرگسالان برای کمک به حیوانات و یا کودکان در علم پزشکی استفاده می شد . اما این بار یک کودک مستعد تصمیم گرفت برای معلمش که به تازگی از قسمت مچ دست دچار آسیب دیدگی شده و تمامی قسمت پنجه دست را از دست داده بود یک دست مصنوعی درست کند .

کالرامون در کالیفرنیا زندگی می کند و دانش آموز مدرسه ای در سن‌دیگو است . اما پرینتر سه بعدی برای پدر کالرامون بوده که با آن کارهای شرکت را انجام می داده . البته گاهی اوقات هم کالرامون با آن کارهایی مثل ساخت همین دست مصنوعی انجام می دهد.!

کالرامون اما بسیار مستعد و باهوش است او در کار با نرم افزار های طراحی بسیار حرفه ای بوده و بصورت کامل کار طراحی دست مصنوعی را انجام داده است . اما او کار راه اندازی تجهیزات ، موتور ها و دیگر سخت افزار های موجود در این دست مصنوعی را با کمک پدرش به پایان رساند .

این دست مصنوعی خیلی هوشمند نیست چرا که باید موتورهایی که به انگشت های مصنوعی متصل هستند را توسط یک کنترلگر ، کنترل کرد . اما این قابلیت در آن وجود دارد که اشیا را خیلی محکم و مطمئن نگه دارد و یا آنها را با خود حمل کند .

کالرامون از حالا یک کسب و کار اینترنتی هم به راه انداخته که در آن به مشتریانش خدمات پرینت و اسکن سه بعدی می دهد .

با هم در میهن پست تصاویری از کالرامون پسر ۹ ساله را تماشا می کنیم.

 

منبع : damngeeky

چنگیز قیاسی

چنگیز قیاسی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل دوره کارشناسی علوم ارتباطات - شاخه روزنامه نگاری - و دکترای مدیریت کسب و کار است. وی علاوه بر 12 سال تجربه سردبیری چند نشریه چاپی ،۷ عنوان ملی در جشنواره های مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد ، وی در سال 92 مجله اینترنتی« میهن پست» را تاسیس کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا