Mihanpostاجتماعیجامعه

چهارشنبه آغاز مرحله دوم ثبت نام عمره مفرده

به گزارش میهن پست – مرحله دوم ثبت نام زائران در کاروانهای عمره مفرده از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه آغاز می شود و متقاضیان دارای اولویت یک تا ۳۶۰ می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در هفته اول ثبت نام ابتدا متقاضیان دارای اولویت یک تا ۳۰۰ برای ثبت نام مراجعه کنند و پس از آن هر دو روز ۲۰ اولویت بعدی برای نام‌نویسی در مرحله‌ی دوم عمره اضافه می‌شوند.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ هزار نفر در مرحله‌ دوم در کاوران‌های عمره نام‌نویسی کنند همچنین جدول ثبت نام، امروز در روزنامه‌های محلی منتشر شده و زائران می توانند از آن برای ثبت نام استفاده کنند.

همچنین از دوم بهمن‌ در برخی استان‌ها ثبت نام آغاز می شود و چهارم بهمن‌ماه نیز در استان تهران ادامه دارد، گفت: ثبت نام مرحله‌ی دوم کاروان‌های عمره به‌مدت ۱۰ روز ادامه دارد که امیدواریم ظرفیت ثبت نام، تکمیل و کاروان‌ها و کارگزاران براساس آن برنامه‌ریزی شوند.

اعزام این گروه از زائران از هشتم فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا شش تیرماه سال آینده ادامه دارد.

لازم به ذکر است عملیات اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی از ۲۶ آذر ۹۲ آغاز شده و تا ۶ تیر ماه ۹۳ ادامه خواهد داشت پروازهای عمره زائران ایرانی از ۲۰ ایستگاه پروازی کشور به مقصد فرودگاه‌های مدینه منوره و جده انجام می‌ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا