Mihanpostاخبار خودرو

چه کسانی از واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی زیان می بینند؟

به گزارش میهن پست – مدیر بازاریابی مدیا موتورز اعلام کرد: واردات خودرو توسط افراد حقیقی طی این سال‌ها مشکلاتی را برای نمایندگی های انحصاری و شرکت‌های معتبر وارد کننده خودرو ایجاد کرده که با محدود شدن آن می‌توان شاهد شکل گیری رقابت سالم در بازار خودرو کشور بود.
ارشاد تیمورتاش در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: واردات غیر شرکتی خودرو توسط اشخاص حقیقی مشکلاتی را برای شرکت‌های وارد کننده ایجاد کرده که عمده ترین آنها در زمینه ارائه خدمات پس از فروش است.
وی گفت: طی سالهای گذشته در رابطه با برخی از برندهای خارجی خودرو نوعی نابسامانی در واردات وجود داشت که اغلب با قیمت های مختلف در بازار ارائه می شد و در این زمینه هم مصرف کنندگان و هم شرکت های حقیقی که نمایندگی انحصاری و یا رسمی را در اختیار داشت با مشکلات متعددی مواجه می شدند.
تیمورتاش افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح قیمت خودروهای وارداتی شرکتی و غیر شرکتی به صورت یکسان در بازار عرضه خواهد شد که مصرف‌کننده‌ با شرایط و قیمت یکسان خودرو مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.
مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز در ادامه تصریح کرد: در مواردی دیده شده که برخی از خودروهای وارداتی که توسط اشخاص حقیقی از کشورهای همسایه وارد شده است فاقد آپشن‌های وعده داده شده در قراردادها بوده و در حقیقت به مصرف کنندگان کم فروشی شده است.
وی اظهار کرد: چنانچه واردات خودرو تنها توسط شرکت‌های وارد کننده صورت پذیرد، حقوق مصرف‌کنندگان در این بخش ضایع نخواهد شد و شرکت‌های واردکننده می‌توانند با قیمت رقابتی خودرو خود را به فروش برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا