گوناگون

آبادگران قم به دنبال شکستن طلسم شکست‌های پی در پی

به گزارش خبرنگار مهر، سومین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز با برگزاری چند مسابقه در گروه‌های 4 گانه برگزار می‌شود در یکی از این بازی‌ها تیم آبادگران قم در خانه میزبان تیم استقلال قائم شهر است.

آبادگران که در 2 بازی اخیر خود مغلوب شده و نتایج خوبی به دست نیاورده امیدوار است با کسب پیروزی از دومین بازی خانگی خود امید‌هایش را برای کسب جواز صعود یا حداقل بقا در لیگ زنده کند.

آبادگران در نخستین بازی خود در خانه برابر شهرداری فومن با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و شروعی ناامید کننده در لیگ داشت اما دومین مسابقه این تیم با نتیجه مطلوبی همراه نبود.

دومین دیدار آبادگران قم برابر آستو آبیک قزوین برگزار شد که در آن مسابقه آبادگران با حساب 3 بر صفر برابر میزبانش شکست خودر و شکست سنگینی را متحمل شد.

این در حالی است که آبادگران در 2 بازی نخست خود، 3 بازیکن اصلی و تاثیرگذارش را به دلیل عدم صدور کارت شرکت در مسابقه از سوی سازمان لیگ در اختیار نداشته اما امیدوار است در بازی عصر امروز برابر استقلال قائم شهر از این بازیکنان استفاده کند و شرایط بهتری برای کسب برد در اختیار داشته باشد.

در گروه سوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های مهیامحراب سوادکوه، استقلال لموک قائمشهر، شهرداری بهشهر، مهر کرج، مهر کلهر کرج، شهدای نیروی هوایی تهران، پارسیان اسطوره تهران، استقلال‌نوین قزوین، آستو آبیک قزوین، شهرداری فومن گیلان و آبادگران قم برای صعود تلاش می‌کنند.

در گروه نخست تیم‌های شهرداری همدان، نفتون تهران، آذر کوثر تبریز، شهرداری نقده، ایران داد، نوروز بوکان، ملی‌پوشان تبریز، استانداری کرمانشاه، کاسپین زنجان، آبیدر سنندج، قهرمان اردبیل به رقابت می‌پردازند.

در گروه دوم مقدماتی این فصل تیم‌های فوتبال دریای بابل، شهید کریمی جویبار، صدرا نکا، پارس‌ایده گلستان، استقلال جنوب تهران، فرتاک تهران، یاران دوکوهه تهران، امید گرگان، سانیارکیا خراسان جنوبی و جام عسل خراسان‌ شمالی مسابقه می‌دهند.

در گروه چهارم نیز تیم‌های فوتبال شاهین باغک، فجر دهلران، هلال‌ احمر ساوه، خیبر خرم‌آباد، استقلال ملاثانی، شهرداری ماهشهر، نفتون مسجد سلیمان، بروجرد، فولاد یاسوج و پتوی‌ لاله اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا