گوناگون

آبروی افراد در رسیدگی به تخلفات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه بخشداران جدید و قدیم در فرمانداری ری برگزار شد که در آن مهدی مجیدی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ری به جای حسن خدادادی بخشدار سابق مرکزی ری منصوب شد و مهرداد احمدی به عنوان مشاور فرماندار و سرپرست اداره بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری به جای حمید عبدلی بازرس سابق انتخاب شد.

معاون استاندار تهران و فرماندار ری در این مراسم اظهار داشت: نیاز امروز کشور به کار و تلاش با نوآوری است، دلیل تغییر مدیران استفاده از فکر و خلاقیتهای نو در پیشرفت امور شهرستان است، در واقع هدف از تغییرات صورت گرفته ایجاد تحول و قدرت جدی برای انجام بهتر امور در راستای منافع مردم است.

هدایت الله جمالی پور افزود: مسئولان جدید خوب است از تجربیات مدیران گذشته استفاده کنند و اگر ضعف وجود داشته آن را بپوشانند و هر جا نقطه قوت وجود دارد دنبال شود.

وی عنوان کرد: مسئولان تلاش کنند دانش خود را افزایش داده و ضعفها را برطرف کنند، در واقع باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که افراد به مسئولیت خود به عنوان ابزار شخصی نگاه نکنند بلکه به عنوان یک امانت نگاه شود، ارزش آن تا زمانی است که منشا خیر برای مردم باشد، اگر این تفکر در جامعه شکل گیرد دیگر شاهد اختلافات نخواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: باید به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه نگاه شود چون این مهم می تواند نقش آفرین باشد، امید می رود به مرحله ای برسیم که به نیروی انسانی به عنوان نیروی محرکه توسعه توجه داشته باشیم.

فرماندار ری با اشاره به اینکه در رسیدگی به تخلفات باید به آبروی افراد توجه شود، گفت: آبرو و حرمت افراد از اوجب واجبات است، اسلام امر به معروف و نهی از منکر را با شرایط خاصی تعیین کرده، این مهم باید به گونه ای باید باشد که فرد در مسیر درست قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا