گوناگون

آتش سوزی انبار روغن در قزوین مهار شد

81154371 5678011

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمنوچهر حبیبیˈ بامداد چهار شنبه در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام مالک این انبار 20 تن روغن خودرو در محل وجود داشت که طعمه آتش شده و خوشبختانه این حادثه تلقات جانی و حتی مجروح نیز نداشته است.

وی اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت 18 عصر روز سه شنبه در یک انبار روغن خودرو واقع در خیابان شیشه چی بلوار اسدآبادی شهر قزوین بوقوع پیوست که نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و به خاطر حجم بالای آتش سوزی مدیریت بحران استان درستاد فرماندهی حضور پیداکرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در همان ابتدای حضور هماهنگی های لازم برای اعزام امکانات از سایر شهرهای همجوار در صورت لزوم انجام شد و حجم آتش سوزی به حدی بود که آتش نشانان شهرهای الوند ، اقبالیه و محمدیه و دیگر شهرهای استان قزوین در محل حادثه حضور پیدا کردند.

حبیبی گفت: در همان ابتدای نیروهای هلال احمر، سپاه و آتش نشانی و اورژانس حضور داشتند و با هماهنگی برق و گاز منازل مجاور این انباز برای امنیت بیشتر قطع شد و کشیک شرکت های گاز و برق استان در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه آتش سوزی روغن و چوب و برای رعایت مسایل زیست محیطی عوامل شرکت های نفت و محیط زیست با حضور در محل از طریق مکش روغن های جاری در محل را جم کردند و بخشی از روغن که در کانال ها جاری بود به سمت زمینهای خالی و بدون کشت هدایت شد.

معاون استاندار قزوین یادآور شد: این حادثه با مدیریت شخص استاندار قزوین و حضور نهادهای مسوول بدون کوچکترین حادثه مهار شد.

وی اضافه کرد: اگرچه وجود چنین انبارهایی در مرکز شهر هشدار و گوشزدی است که مسوولان امر به هوش باشند.

حبیبی گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد علت آتش سوزی اقدام و فعالیتی بوده که منجر به جرقه شده است ولی سازمان آتش نشانی قزوین مامور پیگیری و بررسی علت حادثه است که به محض روشن شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یاد آور شد: مامورین امدادی و آتش نشانی برای برقراری آرامش و امنیت تا صبح روز چهارشنبه در محل حادثه حاضر هستند.

616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا