گوناگون

آخرين اخبار از تيم ملي در برزيل

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، بازيکنان تيم ملي صبح روز گذشته زودتر از روزهاي قبل و ساعت 7:45 از خواب بيدار شدند و پس از صرف صبحانه در ساعت 8 به سمت استاديوم آداکس که فيفا براي تيم ملي در نظر گرفته بود حرکت کردند.

همانطور که در خبرهاي قبلي هم اشاره شده بود حضور رسانه ها و هواداران تيم ها در استاديوم و کمپ اختصاصي تيم ها براي 15 دقيقه ابتدايي آزاد و باز است و پس از آن تيم ها پشت درهاي بسته تمرين خواهند کرد.

به همين دليل فيفا براي هر يک از تيم ها يک روز را در نظر گرفته که در آن روز مشخص حضور در تمرين براي همه رسانه ها و هواداران تيم ها باز اعلام خواهد شد و رسانه ها مي توانند به صورت کامل اين تمرين را پوشش دهند و هواداران مي توانند با حضور در اين استاديوم به تشويق تيم مورد علاقه خود و گرفتن عکس و امضا از بازيکنان تيم هاي مختلف ملي اقدام کنند.

برهمين اساس بازيکنان تيم ملي در استاديوم آداکس حاضر شدند و پس از گرم کردن به انجام تمرينات سبک و شاداب خود که مهمترين بخش آن تنيس فوتبال بود پرداختند. از نکات جالب توجه تمرين تنيس فوتبال حضور کي روش در تمرين و بازي با بازيکنان تيم ملي بود.

پس از پايان تمرين بازيکنان به سمت هواداران برزيلي که براي تشويق تيم ملي آمده بودند رفته و ضمن گرفتن عکس يادگاري با آنها، عکس هاي خود را در قالب برچسب هاي جام جهاني امضا کردند.

*طي مسير اين استاديوم تا هتل محل اقامت ملي پوشان حدود دو ساعت و سي دقيقه در ترافيک صبحگاهي سائوپائولو به طول انجاميد. البته لازم به ذکر است مدت زمان فوق الذکر ضمن حضور اسکورت و عوامل امنيتي تيم ملي ايران و بازکردن مسير بوده است.

*حدود 50 نفر از هواداران برزيلي فوتبال ايران به همراه 20 کودک برزيلي به استاديوم آمده بودند و ضمن تشويق بازيکنان تيم ملي در فضايي شاداب و بالا آوردن پرچم ايران در جام جهاني که برروي آن نوشته شده بود “به برزيل و گاراليوس خوش آمديد” و گفتن “شير ايران” تيم ملي ايران را تشويق کردند.

*پس از اتمام تمرينات، عليرضا جهانبخش و مهرداد پولادي با تلويزيون فيفا گفتگو کردند.

*عليرضا جهانبخش علاوه بر مصاحبه با تلويزيون فيفا با خبرنگاران حاضر در محل تمرينات نيز گفتگو کرد.

*پس از اتمام تمرينات بازيکنان تيم ملي به فروشگاه بزرگي در نزديکي اين استاديوم رفته و حدود 4 ساعت را به استراحت و خريد پرداختند.

*مسئولين امنيتي تيم ملي در تمام طول مدت حضور بازيکنان در اين فروشگاه به همراه تيم بوده و با دقت تمام همه جوانب را زير نظر داشتند و هيچ کدام از عوامل فني تيم ملي و بازيکنان اجازه خروج از فروشگاه را نداشتند.

*بازيکنان تيم ملي پس از اتمام خريد راس ساعت 16:30 به سمت هتل بازگشتند و با توجه به اعتراض ايران نسبت به ترافيک صبحگاهي و زمان بسيار طولاني انتقال به استاديوم آداکس، با اسکورت ويژه تيم ملي را به هتل بازگرداندند و زمان بازگشت حدود يک ساعت به طول انجاميد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا