گوناگون

آغاز اجرای برنامه های نظام تحول سلامت در گلستان / کاهش دغدغه های مردم در نظام سلامت هداف اصلی ماست

به گزارش خبرنگار مهر، علی عموزاده مهدیریجی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری های استان با بیان این که منابع این برنامه منابع بسیار خوبی است، اظهار کرد: 7 محور در برنامه تحول قرار دارد که کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان، ترویج زایمان طبیعی ایمن و ارتقاء هتلینگ بیمارستانی از 15 اردیبهشت سال جاری شروع شده است .

وی افزود: حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان و  برنامه حمایتی از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم دو برنامه ای است که از اول خرداد آغاز می شود و برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج خاص و نیازمند و ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان ها ز 15 خرداد آغاز می شود .

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه تصریح کرد: پس از ابلاغ برنامه تحول توسط وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سطح مدیریت ، کادر و ارکان تصمیم گیری و اجرایی مشخص شدند و هرروز در سطح هیات رییسه دانشگاه کمبودها و مشکلات اجرای این طرح بررسی می شود.

وی افزود: سیاست گذاری کلان، هدایت و اجرای برنامه ها، پایش و اصلاح مستمر برنامه ها و نظارت عالیه بر حسن اجرای برنامه ها از مهمترین وظایف برنامه تحول نظام سلامت است.

با استقرار شبکه ارجاع درون دانشگاهی کلیه نیازهای درمانی بیماران تامین می شود

عموزاده ادامه داد: با استقرار شبکه ارجاع درون دانشگاهی و با توجه به توانمندی مراکز درمان دولتی کلیه نیازهای درمانی بیماران تامین می شود و انتظار ما از اصحاب رسانه همراهی و نقد عالمانه است که این امر عزم ما را در پایبندی به اجرای درست و با کیفیت نظام تحول سلامت راسخ تر می کند.

سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت در استان گلستان با بیان این که به مردم شریف استان اطمینان می دهیم در همه سطوح کادر درمانی استان عزم جدی برای اجرای برنامه تحول سلامت وجود دارد، افزود: از مردم و اصحاب رسانه انتظار همراهی و صبوری داریم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا