گوناگون

آقایان در نفت هم شفاف‌سازی کنند/ می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را بکشند!

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر الریان قطر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: می خواهم در اول به کنفدراسیون فوتبال آسیا و داور بحرینی به خاطر صعود تیم الشباب عربستان تبریک بگویم. برای ما جای تعجب است که چطور این داور می خواهد از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به جام جهانی برود.

قلعه نویی در ارزیابی اش از بازی گفت: بعد از اینکه ما از عربستان برگشتیم بازیکنانم با انگیزه تمرین کردند و چند بازیکن جوان را هم به ترکیب تیم اضافه کردیم که تا حدودی هم خوب عمل کردند. به نظرم ما باید به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می کردیم اما داور بحرینی مانع از صعود ما شد و اجازه نداد به مرحله بعد صعود کنیم. با این حال خوشحالم که این فصل را با پیروزی به پایان بردیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا فصل آینده را هم در استقلال خواهید ماند یا نه گفت: خدمت کردن به مردم لیاقت می خواهد. همانطور که قبلا گفته بودم اگر استقلال اول یا دوم می شد حتما از استقلال می رفتم چون خسته هستم اما الان دور از معرفت است که بروم. باید منتظر بمانیم تا تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص شود. امیدوارم هم هیات مدیره و هم مدیرعامل بمانند تا تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم. به هواداران قول می دهم اگر بمانم تیمی مثل تیم سال 83 می سازم تا در شان مردم و استقلال باشد.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه اشتباهاتی از سوی هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی و عوامل دیگر در طول فصل صورت گرفته است گفت: نمی خواهم به گذشته برگردم اما همه ما اشتباهاتی داشتیم که اجازه نداد استقلال در لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به مرحله بعد صعود کند. با این حال من برای یک چیز متاسف هستم و آن اینکه چطور می شود یک بازیکن 22-23 ساله در زمن پایش بگیرد اما یک بازیکن 38 ساله در دقیقه 90 هم استارت بزند. برای من واقعا جای تعجب دارد که این جوانها چکار می کنند!

وی در مورد شفاف سازی مالی باشگاه استقلال هم گفت: خدا را شکر استقلال از این شفاف سازی مالی سربلند بیرون آمد. خیلی ها فکر می کردند امیر قلعه نویی دو و نیم میلیارد تومان می گیرد. فقط امیدوارم از فولاد تا مس کرمان شفاف سازی شود. اگر این کار را نکنند مشخص است که اینها می خواهند استقلال و پرسپولیس را قلع و قم کنند. اینها دنبال این هستند که فوتبال را از بین خانواده ها دور کنند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ماموریت این آقایان این بود که تماشاگران را از صد هزار نفر به 10 هزار نفر برسانند و بعد به هزار نفر و بعد هم 300 نفر که به خواسته شان رسیدند. جای دیگر هزار تا اتفاق می افتد اما آقایان کاری نمی کنند بعد می آیند نامه امضا می کنند که شفاف سازی در استقلال کار خوبی بوده است. اگر راست می گویند بروند در اقتصاد و نفت هم شفاف سازی کنند تا ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه انتقاداتش گفت: من قبل از این هم گفته ام که آقایان دکان درست کرده اند و به دنبال برخی افکار خاص هستند. آقای خادم باید برود. اگر نرود کم لطفی کرده است به استقلال و پرسپولیس. فوتبال دولتی چه درآمدزایی دارد که می آییم این کارها را می کنیم. سپاهان هم از دولت پول می گیرد. مس کرمان و بقیه هم همینطور.  ما با این کارها داریم استقلال و پرسپولیس را می کشیم.

امیر قلعه نویی در پایان گفت: این آقایان ماموریت داشتند فوتبال را از خانواده ها بکشند بیرون. مدام می گفتند کیفت لیگ پایین است. سوال من این است که چرا برای بازی تیم ملی با گینه 3 هزار نفر آمدند؟ آنجا که دیگر کی روش سرمربی تیم ملی است؟ اگر داخلی بود آقایان که نوکر اجنبی هستند در برنامه شان آن را تیتر می کردند. این پروژه ای بود که برای فوتبال چیده بودند و موفق هم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا