گوناگون

آمریکا با اسلام آمریکایی به دنبال ضربه زدن به شجره طیبه انقلاب اسلامی است

81214306 5783636

بگزارش خبرنگار دفاعی ایرنا سعید جلیلی عصر سه شنبه در اجتماع بزرگˈلبیکˈکه به منظور دفاع از مردم مظلوم عراق و باحضور مدافعان حرم و اقشار مختلف مردم و مقامات عالی کشوری و لشگری برگزار شد، افزود: بیش از نیم قرن امام بزرگوار ما نهال طیبه ای را در جهان کاشت که امروز بعد از گذشت 50 سال تبدیل به یک درخت تنومند شده است.

وی ادامه داد: نهال انقلاب اسلامی همچون شجره طیبه ای در جهان شکل گرفت که جهانیان ناباورانه شاهد بودند که این نهال روز به روز تنومندتر و پربارتر می شود.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشور اضافه کرد:جهانیان شاهد بودند که این نهال با مقاومت و پیشرفت خود تمام معادلات قدرتها را تغییر داد و شکل جدیدی را از مردمسالاری دینی به جهانیان نشان داد که منحصر به ایران نبود و تکثیرو الگو شد.

جلیلی خاطر نشان کرد: این نهال نشان داد که چگونه می توان مقاومت، پیشرفت و استقلال داشت و ارزشهای اسلامی و دینی خود را دنبال کرد.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشور افزود: دشمنان شاهد بودند که وقتی ملت ایران این دعوت را پاسخ گفت چه حیات طیبه و قدرتی پیدا کرد.

وی گفت: اگر ملت ایران توانست خرمشهر را آزاد کند، حزب الله لبنان نیز توانست جنوب لبنان را آزاد کند و امروز این الگویی است که قدرت جهان اسلام را به رخ جهانیان می کشد.

جلیلی افزود: دشمنان دیدند که فقط ایران نیست که این الگو را پیاده می کند بلکه حزب الله در لبنان و حماس در غزه نیز به تاسی از ایران این الگو را اجرا کردند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشور تصریح کرد: دشمنان دیدند که امروز این طور نیست که مثل قدیم فعالیت های خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و دین اسلام دنبال کنند و اگر امروز شیعه و سنی دعوت خدا را لبیک بگویند چه حماسه هایی آفریده می شود.

وی گفت: اگر مسلمانان متعهد شوند و اسلام را مبنای کارهای خود قرار دهند چه قدرتی آزاد می شود.

جلیلی تصریح کرد امروز به برکت انقلاب اسلامی نه تنها پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی مسلم شده که تزویر و ریاکاری آن نیز در بین جهانیان عیان شده است.کسانی که زمانی شعار حمایت از دموکراسی می دادند امروز خود دشمن مردمسالاری و دموکراسی شدند.

وی ادامه داد: اکنون یکی از حربه های دشمنان اسلام این است که جهان اسلام با وحدت و همبستگی شیعه و سنی به پیشرفت و ثبات نرسد.

اجتماع بزرگ «لبیک» در دفاع از مردم مظلوم عراق عصر سه شنبه با حضور صدها تن از مردم تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

گروه های تروریستی سلفی و وهابی پس از شکست مفتضحانه در سوریهبا همراهی شماری تروریست و بعثی حملات خود را به متوجه مردم مظلوم و بی دفاع عراق کرده اند.این گروهک تروریستی پس از حمله گسترده به سمت استان نینوا و تصرف شهرهای این استان تهدید به حمله به عتبات عالیات کرد، اما مسلمانان با غیرت بویژه مردم عراق اعم از شیعه و سنی برای دفاع از حرم امامان معصوم(ع) و اماکن زیارتی شتافتند و تهدیدات این گروهک را خنثی کردند.

**1856

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا