گوناگون

نگرانی از افزایش گرایش به مواد مخدر در مازندران

81214327 5783661

ˈعلیرضا مرادیˈ روز سه شنبه درحاشیه سوزانده شدن یک تن موادمخدر در آمل به خبرنگار ایرنا گفت : به طور میانگین 22 نفر روزانه به اتهام تهیه و نگهداری و هشت نفر نیز به جرم توزیع مواد مخدر سنتی وصنعتی شناسایی وتحویل دادگستری می شوند.

وی افزود: بر اساس آمارهای جمع آوری شده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران روزانه به طور میانگین در این استان مقدار پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از عوامل تهیه وتوزیع آن کشف وضبط می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، افزایش وگرایش به مصرف انواع مواد مخدر سنتی وصنعتی را هشدار دهنده و نگران کننده خواند.

وی نسبت به کاهش سن اعتیاد در جامعه و اینکه بیشترین گروه هدف دانش آموزان و دانشجویان شده است هشدار و ادامه داد: یکی از نگرانی ها در این زمینه تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، مبارزه با مواد مخدر و پدیده اعتیاد را نیازمند فرهنگ سازی و توجه ویژه خانواده ها دانست و افزود: استان مازندران تاکنون برای مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان 85 شهید تقدیم کرده است.

مرادی گفت: هرگونه فعالیت در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شرایط کنونی یک تکلیف و وظیفه اجتماعی است.ک/3

7327/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا