گوناگون

اعتبارات تخصیص یافته به هرمزگان باید افزایش یابد

81214342 5783677

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری هرمزگان،جاسم جادری با طرح مشکلات در بخش های بودجه جاری هزینه ای و عمرانی استان،افزود:در سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز طرح ها و اعتبارات مناسبی مصوب شد که در تخصیص این اعتبارات باید تسریع شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین به زلزله بستک و تصویب اعتبار برای بازسازی این شهر اشاره کرد و ادامه داد:خوشبختانه هیات دولت در زمان مناسب، اعتبارات خوبی را برای بازسازی و جبران خسارت های زلزله بستک تصویب کرد که با تخصیص بیشتر این اعتبارات ،شاهد بهبود در روند بازسازی خواهیم بود.

جادری تصریح کرد:در حوزه هایی مانند عمران جزایر و کمک به مرزنشینان نیز انتظار می رود اعتبارات بیشتری به استان هرمزگان تخصیص داده شود.

رییس شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد:بودجه عنصری لازم و پایه ای برای هر برنامه ریزی است و در زمینه تخصیص اعتبارات باید نگاه خاصی به استان استراتژیک هرمزگان داشت.

به گفته استاندار هرمزگان،این استان یکی از منابع درآمد ملی است و 50 هزار میلیارد ریال از درآمد گمرک های کشور متعلق به هرمزگان بوده که لازم است دولت تدبیر و امید با مد نظر قرار دادن این موضوعات و با توجه به ملی شدن اعتبارات استانی،بیش از پیش به هرمزگان کمک کند.

همچنین روابط عمومی استانداری هرمزگان در بخش دیگری،از دیدار و گفت و گوی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس با وزیر کشور خبر داده است.

در این نشست استاندار هرمزگان بر لزوم تعامل و همکاری مشترک میان نهادهای قوه مجریه و قوه مقننه در استان هرمزگان تاکید کرد.

جادری ادامه داد: استان هرمزگان در زمینه های مختلف از قابلیت ها و توانمندی های بسیار خوبی برخوردار است که در راستای توسعه استان این ظرفیت ها باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد:مدیریت عالی استان آمادگی دارد با همکاری و همراهی و تعامل بیشتر از توانمندی نمایندگان استان در راستای تحقق اهداف و توسعه استان استفاده کرده و با همراهی در حوزه جذب اعتبارات ملی، تشویق و تسهیل سرمایه گذاری برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

در پایان این گزارش آمده است:در این نشست وزیر کشور و نمایندگان هرمزگان به بیان نظرات و انتظارات متقابل خود پرداخته و بر لزوم وحدت مسوولان برای رسیدن به یک نقطه واحد در مسیر حل مشکلات مردم تاکید کردند.ک/3

7192/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا