Mihanpostآیفوناندرویدپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

آموزش انتقال اطلاعات از سیستم عامل اندروید به ios

آموزش انتقال اطلاعات از سیستم عامل اندروید به ios برای کاربران از آن جا از اهمیت خاصی برخوردار است که این جابجایی برای کاربران که علم انجام این کار را ندارند می تواند به اندازه یک اسباب کشی استرس زا باشد زیرا نگران چگونگی انتقال فایل های خود از دستگاه پیشین به دستگاه جدید هستند. در گذشته ای نه چندان دور این فرآیند به واقع نگران کننده بود اما در سال ۲۰۱۵ و با معرفی iOS 9 و اپلیکیشن Move to iOS برای کاربران اندروید شرایط تغییر کرد.در ادامه با میهن پست همراه شوید.

برای انتقال اطلاعات از سیستم عامل اندروید به ios شما نیاز به اپلیکیشنی بنام Move to iOS دارید که برای انتقال داده های مهم کاربر از دستگاه اندرویدی قدیمی به دستگاه iOS جدید طراحی شده است. این اپلیکیشن با دستگاه های مجهز به اندروید ۴ و جدیدتر قابل استفاده است.

بنابراین ما در میهن پست چگونگی انتقال فایل ها از دستگاه اندرویدی به دستگاه iOS با استفاده از این اپلیکیشن را به شما کاربر همیشه همراه به ترتیب شرح خواهیم داد.

 اپلیکیشن Move to iOS
Move to iOS

۱- همه چیز با فرآیند نصب روی آی‌فون آغاز می شود. هنگامی که به صفحه Apps&Data رسیدید گزینه Move Data from Android را انتخاب کنید.

۲- در فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی در دستگاه اندرویدی خود اپلیکیشن Move to iOS را جستجو کنید.

۳- رو دکمه Install ضربه بزنید و فرایند نصب را دنبال کنید.

۴- پس از پایان فرآیند نصب روی دکمه Open ضربه بزنید.

۵- در دو دستگاه اندرویدی و iOS گزینه Continue را انتخاب کنید.

۶- در صفحه بعد روی دکمه Agree و سپس روی Next ضربه بزنید. در این مرحله یک کد ۶ تا ۱۰ رقمی روی آی‌فون ظاهر خواهد شد.

۷- کد نمایش داده شده را در دستگاه اندرویدی خود وارد کنید. دستگاه های شما از طریق اتصال وای فای با یکدیگر جفت خواهند شد. (گاهی اوقات باید دستگاه اندرویدی را در اوایل فرآیند جفت شدن روی حالت هواپیما قرار دهید.)

۸- داده هایی که قصد انتقال آنها را دارید را انتخاب کرده و سپس روی Next ضربه بزنید. گزینه ها می توانند شامل اطلاعات حساب کاربری گوگل، بوک مارک های کروم، پیامک ها، مخاطبان و عکس ها و ویدئوها شوند. بر اساس میزان اطلاعات انتخاب شده مدت زمان انتقال فایل ها متغیر خواهد بود.

۹- روی Continue Setting Up iPhone در آی‌فون خود ضربه بزنید و ادامه مراحل را دنبال کنید. هنگامی که تایید انتقال اطلاعات روی آی‌فون را دریافت کردید می توانید با دستگاه اندرویدی خود خداحافظی کنید.

منبع   interestingame

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا