Mihanpostپیشنهاد سردبیرساختنی‌ها

آموزش ساخت لوستر جالب ، شیک و کم هزینه با بادکنک !

خیلی از هنرمندان با خلاقیت خود دست به ساخت لوستر های جالب و خلاقانه ای میزنند که در نوع خود جالب و دیدنی است . در این میان ما نیز امروز در میهن پست آموزش ساخت لوستر های جالب و کم هزینه با بادکنک  را برای شما کاربران همیشه همراه ارائه خواهیم داد که شما نیز به آسانی و با کمترین ابزار و امکانات می توانید این لوستر را بسازید. با ما همراه شوید.اگر برای شما نیز همانند بسیاری از افراد ساخت کار دستی یک تفریح هیجان انگیز است پس این مطلب آموزش ساخت لوستر را حتما بخوانید و بدانید که برای ساخت این لوستر اصلی ترین ابزار مورد نیازتان بادکنک خواهد بود.

ابزار و وسایل مورد نیاز : ۱ – بادکنک ۲ – قیچی  ۳- گوش پاک کن ۴ – کرم دست ۵ – چسب PVA مرغوب  ۶-  نخ ضخیم در ابعاد کاموا

آموزش ساخت لوستر : ابتدا بادکنک را با در نظر گرفتن اندازه دلخواهتان برای لوستر باد کنید سپس سر بادکنک را با نخ محکم ببندید سپس روی سطح آن را آغشته به کرم دست  کنید .

آموزش ساخت لوستر

برای ساخت این لوستر زیبا حالا با استفاده از چسب ، کاموا را حداقل به میزان یک یا دو لایه روی بادکنک بچسبانید . پس از به اتمام رسیدن این کار سر کاموا  را زیر چندین لایه از کاموا ها فرو کنید تا ثابت بماند . احتمالا این مرحله کمی طولانی خواهد شد شما باید برای خشک شدن کامل چسب روی بادکنک یک شب صبر کنید .

با کمک گوش پاک کن و به آرامی لایه نخی را از سطح بادکنک جدا کنید . دقت داشته باشید که بادکنک نترکد چون در این صورت لایه نخ ها خراب شده و باید ساخت لوستر را از ابتدا شروع کنید.

آموزش ساخت لوستر

در مرحله نهایی نیز باید باد بادکنک را خالی کنید بعد به آرامی آن را از داخل لوستر نخی خارج کرده و به جای آن از سوراخ بالایی لوستر ، لامپ و سر پیچ را قرار دهید اگر لامپ را به منبع برق وصل کرده و روشن کنید یک لوستر زیبا خواهید داشت .

آموزش ساخت لوستر

منبع   instructables

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا