گوناگون

آموزش 4500 مددجوي زنجاني طي سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور عبادي افزود: با توجه به برنامه پنجم توسعه و در راستاي عملياتي کردن شعار سال توانمندسازي جامعه هدف و بهبود وضعيت اقتصادي جامعه هدف کميته امداد طي سال گذشته برنامه هاي مختلفي را اجرايي کرده است.

وي با اشاره به اجراي برنامه هاي آموزشي فني و حرفه اي در راستاي ارتقاي سطح آگاهي جامعه هدف بيان کرد: در همين راستا اعتبارات خوبي در استان جذب شده است.

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي به مددجويان در راستاي توجيه اقتصادي طرح ها و پايداري بيشتر آنها ارائه شده است.

عبادی با اشاره به آموزش بيش از 4 هزار و 500 مددجو طي سال گذشته گفت: از اين تعداد 54 درصد را زنان و 46 درصد را مردان تشکيل مي دهند.

وی با بيان اينکه 60 درصد از آموزشهاي فني و حرفه اي در مناطق روستايي و 40 درصد در مناطق شهري به جامعه هدف ارائه شده است، تصريح کرد: براي برگزاري اين دوره ها 4 ميليارد ريال هزينه شده که از اين ميزان دو ميليارد ريال از محل منابع داخلي امداد و دو ميليارد ريال نيز از محل مشارکت مردمي و ساير دستگاه ها هزينه شده است.

وي با بيان اينکه دوره هاي آموزش امداد در قالب خدمات فني، صنايع دستي، طرح هاي گروه کشاورزي و مشاغل خانگي، کشت گلخانه اي، فرش بافي، گلسازي و خياطي برگزار شده است، افزود: اين دوره ها بر اساس شرايط زندگي مددجويان از جمله شهري و روستايي، سطح تحصيلات جامعه هدف، توانمندي و استعدادهاي آنها برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا