گوناگون

آنچلوتي: رونالدو مقابل سلتا به ميدان نمي‌رود

 کارلو آنچلوتي از نشست خبري پيش از ديدار فردا شب تيمش مقابل سلتاويگو استفاده کرد تا خبرهاي جديدي درباره شرايط فعلي کريستيانو رونالدو و مصدوميتش پيش از فينال ليگ قهرمانان اروپا بدهد.

وي در اين باره اظهار داشت: رونالدو فردا شب بازي نمي‌کند زيرا صد درصد آماده نيست. ترجيح مي‌دهم هيچ ريسکي روي او يا په‌‌په، واران، کارواخال يا دي‌ماريا انجام ندهم و آنها هم فردا بازي نمي‌کنند. اين يک تصميم مشترک بود. من با پزشک تيم صحبت کردم و با هم تصميم گرفتيم.

آنچلوتي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا بهترين عملکردمان را داشته باشيم. بايد در اين مسابقه به پيروزي برسيم و بدانيم که در فوتبال هر اتفاقي ممکن است رخ بدهد. بايد عملکرد خوبي به نمايش بگذاريم و براي پيروزي تلاش کنيم. به فينال فکر نمي‌کنيم. مطمئنا اگر بازي فردا فينال بود، رونالدو تلاش مي‌کرد تا بازي کند.

وي خاطرنشان کرد: مودريچ هميشه احساس راحتي مي‌کند. او در خط حمله عملکرد متفاوتي با توپ دارد. من فکر مي‌کنم او و ژابي همکاري فوق‌العاده‌اي با هم دارند.

سرمربي رئال مادريد اضافه کرد: بازيکنان از تساوي مقابل وايادوليد خوشحال نيستند اما ترديدي درباره فينال نداريم. امتيازات مهمي را در ليگ از دست داديم و کورس قهرماني مي‌تواند فردا براي ما تمام شود يا نامعلوم‌تر از آني شود که ما فکر مي‌کنيم. اين فصل شگفتي‌هاي زيادي به دنبال داشت و ما بايد آماده باشيم، شايد شگفتي ديگري در راه باشد. بايد به وظيفه‌مان بچسبيم.

وي گفت: ما بازي‌هاي زيادي را بدون کريستيانو با پيروزي پشت سر گذاشتيم و نمي‌خواهيم روي بازيکني که صد درصد آماده نيست، ريسک کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا