گوناگون

آنچلوتي: عجله‌اي براي خريد بازيکن ندارم

کارلو آنچلوتي اعلام کرد که فعلاً برنامه‌اي براي خريد بازيکن جديد ندارد و تا پايان جام جهاني 2014 براي شناسايي مهره‌هايي که مي‌توانند ترکيب تيم او را براي فصل آينده تقويت کنند،‌ منتظر خواهد ماند.

به گزارش تسنيم، آنچلوتي در اين خصوص اظهار داشت: تا پايان جام جهاني بازيکن نمي‌خريم. عجله‌اي براي خريد بازيکن نداشته و احتياجي به جذب مهره‌‌هاي فراواني نداريم. تا 31 آگوست براي خريد بازيکن وقت هست.

آنخل دي‌ماريا، بال آرژانتيني رئال مادريد يکي از بازيکناني است که گفته مي‌شود احتمال دارد در تابستان امسال رئال مادريد را ترک کند. کارلتو در اين خصوص اظهار داشت: شک ندارم که او در رئال مادريد خواهد ماند. فکر مي‌کنم دي‌ماريا مي‌داند که در رئال مادريد همه دوستش دارند. رئيس باشگاه او را دوست دارد و همينطور ساير اعضاي باشگاه و هواداران.

سرمربي ايتاليايي کهکشاني‌ها در پاسخ به اين سؤال که فصل آينده کدام يک از دو دروازه‌بان تيمش، ايکر کاسياس و ديه‌گو لوپس دروازه‌بان اصلي رئال خواهد بود، تصريح کرد: باشگاه با کاسياس مذاکره کرده و او گفته که از وضعيتش بسيار راضي است و مي‌خواهد بماند. با اين حال بايد ببينيم که براي فصل آينده وضعيت کدام دروازه‌بان براي ايستادن درون دروازه مساعد‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا