گوناگون

آکادمي استقلال هواي تازه مي‌خواهد

به نقل از سايت باشگاه استقلال، رضا صادق‌پور، درباره آخرين وضعيت آکادمي اين باشگاه اظهار داشت: بعد از انتصاب من به عنوان رئيس آکادمي باشگاه استقلال، به دليل کمبود وقت اولين کاري که انجام داديم، انتخاب سرمربي مناسب براي تيم‌هاي پايه بود. درحال حاضر اولويت ما در آکادمي باشگاه ابتدا ترويج فرهنگ اسلامي ورزشي يا به عبارت ديگر فرهنگ پهلواني است.

وي افزود: اولويت بعدي ما اين است که بتوانيم ورزش فوتبال را از پايه ارتقا بخشيم. سومين اولويت ما جذب استعداد و توليد بازيکن است. شکوفايي اين استعدادها را وظيفه خود مي‌دانيم، چرا که اين مسئله کاهش هزينه‌هاي هنگفتي را به دنبال خواهد داشت. براي مثال اگر از تيم اميد هر سال بتوانيم 4 الي 5 بازيکن به تيم بزرگسال تزريق کنيم در کاهش هزينه‌ها و بسياري از موارد ديگر نقش موثري خواهد داشت.

عضو هيت مديره استقلال ادامه داد: نگاه هيئت مديره و مديرعامل باشگاه درباره آکادمي حمايتي است و ما به دنبال يک بستر مناسب هستيم تا خانواده‌ها با فکري آسوده فرزندان خود را به آکادمي استقلال بياورند. از ديگر اهداف ما در آکادمي استقلال بهبود بخشيدن رتبه تيم‌هاي آکادمي در جدول مسابقات است. براي اينکه اين امر مهم به واقعيت تبديل شود نيازمند يک مجموعه قوي که شامل سرمربي خوب، ورزشگاه خوب و با کيفيت است. با مهندسي‌ که در آکادمي وجود دارد فرايند رشد بازيکنان به خوبي انجام مي‌شود. درحال حاضر آکادمي استقلال هواي تازه مي‌خواهد.

رئيس آکادمي استقلال در پاسخ به اين سوال که تيم‌هاي پايه در چه مکان‌هايي کارشان را دنبال مي‌کنند، عنوان کرد: در حال حاضر تيم‌هاي نونهالان و نوجوانان در ورزشگاه خوراکيان و تيم‌هاي جوانان و اميد در زمين شماره 2 مجموعه ورزشي آزادي تمرين مي‌کنند. در حال انعقاد قرارداد با يک مجموعه بزرگ هستيم که بتوانيم تمام تيم‌هاي خود را براي تمرين در آنجا اسکان دهيم. امسال از بازيکنان بسيار زيادي که از اکثر استان‌ها به آکادمي آمده بودند، تست به عمل آمده است و بازيکنان خوبي جذب باشگاه استقلال شدند.

صادق‌پور در پايان با تشکر از مجموعه باشگاه استقلال گفت: لازم است از نگاه حرفه‌اي و حمايتي اعضاي هيت مديره و مديرعامل باشگاه اسقلال يعني آقاي افشارزاده تشکر ويژه کنم و همچنين از مديران پيشين اين آکادمي به خاطر زحماتي که در گذشته کشيده‌اند، کمال تشکر را دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا