گوناگون

سياسي: پول باشد به حسيني تمديد مي‌کنيم

حميد سياسي در مورد تصميمات هيأت مديره که منجر به بسته بودن دست عليرضا رحيمي شده، گفت: رحيمي در باشگاه پرسپوليس نه دستش باز است و نه دستش بسته بالاخره هيأت مديره مصوباتي دارد و بر اساس تائيديه دست او باز و يا بسته مي‌شود.

به نقل از فارس، وي افزود: وقتي رحيمي به هيأت مديره گزارش مي‌دهد و هيأت مديره آن را بررسي مي‌کند تا طبق داشته‌هايش تصميم‌گيري شود. قطعا مهمتر از همه چيز براي ما آينده پرسپوليس است نه گذشته. ما اگر پول مختصري باشد ترجيح مي‌دهيم آن را براي آينده هزينه کنيم نه براي بدهي‌هاي قبلي. شما هم باشيد همين کار را انجام خواهد داد.

سياسي ادامه داد: ما بده‌هاي قبلي زيادي داريم، ما که آنها را به وجود نياورده‌ايم ولي آنها را انجام مي‌دهيم. پس بازيکنان هم بايد در اين زمينه ما را درک کنند.

وي در پاسخ به سؤالي که با اين حرف‌ها سيدجلال حسيني که از فصل قبل طلب دارند چه بلايي سرشان مي‌آيد، گفت:‌ما اگر پول داشته باشيم و بتوانيم قطعا سيدجلال را باز هم به خاطر بازي‌هاي خوبش و تاثيرگذاري‌اش جذب مي‌کنيم اما اگر پول نباشد و سيدجلال را جذب کنيم اما نتوانيم کاري کنيم باز هم خجالت زده خواهيم شد. البته اين موضوع در اختيار سرمربي و مديرعامل است و آنها بايد تصميم‌ بگيرند. ما بايد اندازه جيب‌مان کار را رو به جلو ببريم. بالاخره شرايط خاصي در باشگاه حکمفرماست.

وي در پاسخ به سؤالي که گفته مي‌شود احتمال آمدن حسين هدايتي به پرسپوليس به جاي حميد استيلي وجود دارد، گفت: در مورد آمدن يا نيامدن هدايتي وزير همه چيز را تشخيص مي‌دهد و هيچ احتياجي به نظر ما ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا