گوناگون

آیفون چهره سارق را لو داد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل سرقت منازل شهر ایلام و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار “علی دولتی” اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهر ایلام و تشابه در شیوه و شگرد سرقت‌ها، اکیپی از کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سارق در آخرین سرقت خود و غافل از تصویربرداری او توسط آیفون منزل تعدادی از اموال این خانه را به سرقت برده بود که با شناسایی چهره وی مشخص شد که از سارقان‌ سابقه دار بوده و هم اکنون نیز در زندان به سر می برد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سارق از سه ماهه پیش دارای رای‌باز بوده که با سوءاستفاده از این موضوع در خارج از زندان اقدام به سرقت منازل در سطح شهر می‌کرد که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، سارق زندانی جهت ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازجویی‌های انجام شده به 30 فقره سرقت منازل در شهر ایلام اعتراف کرد که با بازسازی صحنه‌های جرم، مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این پرونده گفت: مقادیری از اموال مسروقه شامل طلاجات، رایانه، تبلت، تلفن همراه، پول و لپ‌تاپ از آن‌ها کشف و تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا