گوناگون

گسترش همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با انجمن پزشکان عمومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از گسترش همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با انجمن پزشکان عمومی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرهاد پورفرضی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی اردبیل ضمن تاکید بر جایگاه مهم پزشکان عمومی در عرصه سلامت و خدمات بهداشتی درمانی، تعامل با پزشکان عمومی و جذب مشارکت آنان را لازمه بهبود کیفیت خدمات ارائه شده دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فضای مورد نیاز انجمن پزشکان عمومی برای برگزاری همایشها را تامین می‌کند و اعضای انجمن نیز می‌توانند از خدمات ورزشی دانشگاه استفاده کنند.

مهران آسایشی، رییس انجمن پزشکان عمومی اردبیل نیز پس از معارفه اعضای هیات مدیره انجمن، شرحی از فعالیتهای انجمن پزشکان عمومی ایران و واحد اردبیل و اهداف انجمن، ارائه و بر لزوم افزایش هم اندیشی بین نهادهای مرتبط با سلامت و درمان تاکید کرد.

اعضای هیات مدیره ضمن تاکید بر این نکته که مشارکت بیشتر پزشکان در عرصه‌های تصمیم گیری و استفاده از نظرات فعالان عرصه سلامت می‌تواند در احقاق اهداف دانشگاه علوم پزشکی موثر باشد، بر آمادگی انجمن برای تعامل در زمینه‌های طرح تحول سلامت، طرح پزشک خانواده و برنامه‌های درمان و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

همچنین برخی مشکلات جامعه پزشکی همچون اجرا نشدن طرح ارتقای بهره وری برای پزشکان شاغل در بیمارستانها و مسائل موجود در پایش پزشکان خانواده به اطلاع رئیس دانشگاه رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا