گوناگون

آینده جهان از آن مکتب اهل بیت(ع) است

عضو کمیته تخصصی تدوین سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این‌که آینده جهان از آن مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: جریان‌های سلفی و تکفیری امروزی حاصل انحراف از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) است.

به گزارش سرویس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصیری‌فرد که به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) در جمع کارکنان اداره کل و زندان سمنان با حضور عرب مدیرکل زندان‌های استان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: عملکرد تمامی ائمه اطهار(ع) در امور تکوینی و تشریحی از باب ولایت و امامت و بر اساس مقتضیات زمان بوده و ربطی به شخصیت فردی آنان نداشته است، چرا که همه اقدامات و اعمال و رفتار آنان در جهت حفظ اسلام و بر اساس نیاز جامعه بوده است.

معاون آموزشی و فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به این‌که عملکرد هر یک از امامان معصوم در راستای تکمیل عملکرد امام قبل از خود بوده است، افزود: ائمه معصومین(ع) در راستای وظیفه الهی خودشان حرکت می‌کردند، چرا که آنها ولی خدایند و دائما فیض آنان به ما می‌رسد.

وی در ادامه مشکل اصلی جامعه امروزی را در کم رنگ شدن ارتباط فیض الهی با قلب انسان‌ها دانست و اظهار داشت: اصل حبل المتین در قلب انسان‌هاست که با تقویت ایمان‌ها موجب عدم قطع ارتباط الهی می‌گردد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا