گوناگون

آیین های بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل در آذربایجان غربی برپاست

81188860 5739002

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم وفادار و انقلابی آذربایجان غربی در سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) با شرکت در آیین ها و مراسم برگزار شده، یاد و خاطره آن یار سفر کرده را گرامی می دارند و با آرمانهای خمینی (ره) کبیر و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می بندند.

شهرهای مختلف آذربایجان غربی نیز در بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سیاهپوش است و پرچم های سیاه بیش از همه چیز در سطح شهرها، خودنمایی می کنند.

همزمان با روز چهاردهم خرداد بیست و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)، مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی، با شرکت در این آیین ها حزن و اندوه خود را از این رحلت جانسوز ابراز می کنند.

بسیاری از دوستداران امام راحل با حضور در مساجد و حسینیه ها و عزاداری در سوگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خود را به آن عزیز سفر کرده نشان داده و بر تداوم راه ایشان تاکید دارند.

در مراسم مختلفی که در جای جای آذربایجان غربی برگزار شده سخنرانان نیز در خصوص نقش حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و علل این پیروزی بزرگ سخن می گویند.

در آستانه 14 خرداد سال جاری همچنین افزون بر 12 هزار نفر از مردم به ویژه جوانان آذربایجان غربی در قالب کاروانهای مختلفی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) سفر کرده اند تا ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل، عشق و ارادت خود را به ایشان ابراز دارند.

حضرت امام خمینی (ره) بیست و پنج سال پیش در چهاردهم خردادماه سال 1368 در تهران رحلت فرمودند که آیین وداع با ایشان در تهران، بزرگترین و با شکوهترین وداع تاریخ لقب گرفت و در حال حاضر نیز پس از بیست و پنج سال از این حادثه جانگذار، بسیاری از مردم، با حزن و اندوه فراوان از آن روزها یاد می کنند.

8137/581/ 1495

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا