گوناگون

ابراز نگرانی رئیس پلیس فتای ایلام از سهل‌انگاری خانواده‌ها در زمینه فرهنگی

‌رئیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی ایلام، از سهل‌­انگاری خانواده­‌ها در پیشگیری از نفوذ افکار ضدفرهنگی و ضد دینی در ذهن جوانان ابراز نگرانی کرد.

سرگرد «علی کسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، با تاکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای بر هویت دینی تاثیر بسیار منفی بر افراد و بخصوص خانواده‌ها دارد، اظهار کرد: مطالعات و تحقیقات توسط کارشناسان نشان می‌دهد که جوانان هر چه بیشتر وقت خود را در شبکه­‌های اجتماعی سپری می­‌کنند انحرافات آن­ها از اعتقادات و هویت دینی بیشتر نمایان می‌شود.

وی افزود: به دلیل هجمه سنگین فرهنگی توسط شبکه­‌های ماهواره‌­ای و اهداف پشت‌پرده گردانندگان این شبکه­‌ها انحرافات مذهبی و اخلاقی در بین جوانان رسوخ پیدا می­‌کند.

کسانی با ابراز نگرانی از سهل­‌انگاری خانواده­‌ها در پیشگیری از نفوذ افکار ضد فرهنگی و ضددینی در ذهن جوانان خاطرنشان کرد: به هر اندازه که نوجوانان و جوانان از شبکه‌­های اجتماعی استفاده کنند به همان میزان مؤلفه­‌ها و هویت دینی جامعه دستخوش دگرگونی می­‌شود.

وی اضافه کرد: خانواده­‌ها باید با نظارت و کنترل صحیح و ایجاد محیطی سالم بتوانند تربیت صحیح اسلامی را جایگزین افکار القائی غربی در بین فرزندان خود کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا