گوناگون

ابراهيم‌زاده: بازيکنان بايد ليگ برتري فکر کنند

منصورابراهيم‌زاده در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال پيکان گفت: تمرينات‌مان را مدتي است که شروع کرده‌ايم و بازيکنان تست‌هاي پزشکي را پشت سر گذاشتند. مديريت باشگاه هم دنبال جذب بازيکن است تا تيم تکميل شود. بايد اعلام کنم که تيم هم از چهارم تير به اردوي سرعين مي‌رود.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص اينکه برنامه خودش و پيکان براي فصل آينده چيست، خاطرنشان کرد: بايد تفکر ليگ برتري را به بازيکنان پيکان تزريق کنيم و به رده‌هاي بالاي جدول فکر کنيم.

سرمربي تيم فوتبال پيکان درباره اينکه آيا بازيکنان باتجربه جذب اين تيم مي‌شوند يا بازيکنان جوان، اظهار داشت: براي رسيدن به اهداف‌مان به بازيکنان باتجربه و آب ديده نياز داريم، بازيکناني که تجربه بالا نشيني در جدول رده‌بندي را دارند و البته بازيکنان جواني که بازي در ليگ برتر را تجربه کنند.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا پيکان در اين فصل هم مانند فصول گذشته در ليگ برتر حالت آسانسوري دارد و باز هم به ليگ يک سقوط مي‌کند، عنوان کرد: من به پيکان آمده‌ام تا همين مسائل را تغيير بدهم، البته تفکر مجموعه هم بايد عوض شود.

وي در پايان در مورد اينکه در فصل جديد ليگ برتر چه ورزشگاهي ميزبان بازي‌هاي پيکان خواهد بود، گفت: قرار شده در ورزشگاه شهر قدس از ديگر تيم‌ها ميزباني کنيم. اين ورزشگاه چمن خوبي دارد و فقط بايد برخي امکانات مانند اسکوربرد و سکوها فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا