گوناگون

ابرهای منطقه البرز بارور می‌شوند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود با باروری ابرهای منطقه البرز شاهد بارش برف و باران مناسبی در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، عباس صفری، امروزدوم مهر در حاشیه بازدید معاون راه و شهرسازی از برخی از پروژه‌های راه استان البرز، گفت: مجموعه راهداری استان البرز تا پنج مهر در آماده‌باش پایان دومین دوره از سفرهای تابستانی قرار دارد و پس از آن به استقبال فصل زمستان می‌رود.

وی افزود: استان البرز به دلیل شرایط خاص جغرافیایی به نسبت سایر استان‌های کشور زمستان را زودتر تجربه می‌کند بنابراین راهداری استان با پایان فصل تابستان برای ارائه خدمات زمستانی در برخی از محورها از جمله کرج – چالوس آماده می‌شود.

وی افزود: محور کرج – چالوس از محورهایی است که همه ساله با بارش شدید باران و برف مواجه است بنابراین آمادگی راهدارخانه‌های این محور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

صفری ادامه‌داد: راهدارخانه‌های این محور باید به قدری آماده باشند تا در صورت وقوع حوادث ناگهانی در کمترین زمان بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اضافه کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود با باروری ابرهای منطقه البرز شاهد بارش برف و باران مناسبی در استان باشیم به همین دلیل مجموعه راهداری استان با پایان فصل تابستان نسبت به افزودن تجهیزات، تعمیرات ماشین‌آلات موجود و همچنین آماده‌سازی راهدارخانه‌ها اقدام کرده است.

صفری به کاهش 25 درصدی تخلفات رانندگی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این امر نتیجه همکاری مردم، پلیس و راهداری استان بود.

وی گفت: هرچند در تابستان امسال به نسبت مدت مشابه پارسال با افزایش 30 درصدی ترافیک در جاده‌های استان مواجه بودیم اما خوشبختانه تلفات جاده‌ای در تابستان امسال 30 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا