گوناگون

اتمام بازسازی باغ «فتح‌آباد» کرمان تا ماه آینده

استاندار کرمان از اتمام بازسازی باغ «فتح‌آباد» کرمان تا ماه آینده خبر داد و گفت: در شهرستان کرمان به‌دنبال این بودیم که تهدید کویر را به فرصت تبدیل کنیم بر این اساس با مطالبات انجام شده شرکت گردشگری کویر ثبت شد و قرار است منطقه‌ی گردشگری شهداد را پوشش دهد تا بازدید کنندگان سازمان یافته از این مناطق بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، «علیرضا رزم‌حسینی» صبح امروز(سه‌شنبه 29 مهرماه) در آئین آغاز عملیات عمرانی احداث فاز 2 بلوار کوثر گفت: انسجام مدیریتی در شهر کرمان باعث شد تا شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عظیم باشیم.

وی ادامه داد: از چند ماه پیش که بحثی در شهر کرمان مطرح شد که همه دستگاه‌های دولتی به کمک شهردار بیابند و شورای شهر پرژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند، هفته‌ای حداقل 2 جلسه در استانداری برگزار می‌شود تا بتوانیم در شهر کرمان پروژه‌های جدید را به وجود آوریم.

استاندار کرمان افزود: حقوق شهروندی دو طرفه است و طوری نیست که تنها شهروندان حقوق داشته باشند، بلکه دولت هم حقوقی دارد که یکی از نشانه‌های بارز این رابطه دو طرفه، طرح امروز است که مالکان حسن آباد این همکاری را با شهرداری کردند و مسیری را برای خدمت‌رسانی به تمامی مردم باز کردند.

رزم‌حسینی اظهار کرد: یک گره ترافیکی در شهر کرمان به وجود آمده است که امیدواریم با اجرای کامل این طرح بتوانیم این گره را باز کنیم.

وی افزود: جذب سرمایه بسیار مسأله مهمی در به اجرا در آوردن این طرح بود چون در نخستین روزهایی که این بحث شد و دوستانی که به دنبال اجرای این طرح بودند با مشکل منابع مالی مواجه شدند بر همین اساس قرار شد شرکتی را تأسیس شود تا منابعی از خارج به استان بیاید.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مزیت‌های بسیاری را این مسیر می‌تواند فراهم کند و امید می‌رود بتدریج این سرمایه‌گذاری در محور 15 کیلومتری سیدی تا فرودگاه اتفاق بیفتد و با احداث رستوران، دفاتر اداری و مسکونی سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنیم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: هم‌اکنون با شرایطی که استان کرمان دارد فرصت خوبی را برای مدیران به وجود آورده است تا با دلسوزی و همدلی خود جهت آبادانی کرمان بیش از پیش بکوشند.

وی شهردار کرمان و رئیس مدیراث فرهنگی را زوج کاری خوبی دانست و گفت: با حمایت‌های مهاجری، سیف‌الهی و شورای شهر پروژه‌های جدید را در کرمان به وجود می‌آوریم.

استاندار کرمان اظهار کرد: پروژه های محور گردشگری میدان مشتاقیه بازار که بافت قدیمی دارد ادامه می‌یابد و امید می‌رود محفلی گرم و آبرومند برای شهر کرمان باشد و گردشگران داخلی و خارجی اول به مرکز شهر بیایند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: حرکت دوم احیای باغ فتح آباد کرمان بود که این طرح خوشبختانه در حال اجراست و روزانه 100 بازدیدکننده دارد و تا ماه آینده کار بازسازی باغ فتح آباد به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: در شهرستان کرمان به‌دنبال این بودیم که تهدید کویر را به فرصت تبدیل کنیم بر این اساس با مطالبات انجام شده شرکت گردشگری کویر ثبت شد و قرار است منطقه‌ی گردشگری شهداد را پوشش دهد تا بازدیدکنندگان سازمان یافته از این مناطق بازدید کنند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مجوز پتروشیمی شهر کرمان اخذ و 90 درصد کار اداری آن انجام شده است که این امر ثروت زیادی را به شهرداری کرمان می‌آورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا