گوناگون

اجرای برنامه‌های تفریحی، ورزشی به مدت 30شب در منطقه7

لیلا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران
با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ماه رمضان برای شهروندان گفت: ویژه برنامه‌های تفریحی، ورزشی از تاریخ 8 تیرتا 6 مرداد به مدت 30شب در غرفه‌های شهرداری میدان امام حسین(ع) برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: درا ین برنامه‌ها شهرداری غرفه‌هایی را برای بانوان و آقایان در نظر گرفته است که در آن می‌توان به انجام ورزش‌های دارت، تنیس، فوتبال دستی، شطرنج و تنیس روی میز اشاره کرد.

طباطبایی همچنین در ادامه از برگزاری جام رمضان برای آقایان در مجموعه ورزشی ساعی خبر داد و اذعان داشت: برنامه ورزشی فوتبال برای آقایان از 8تیر تا 6مرداد در غالب 127 تیم بزرگسال و 32 تیم جوان در مجموعه ورزشی ساعی در میدان سپاه برگزار می‌شود.

*برگزاری مسابقه ورزشی ویژه دانش‌آموزان

مسئول اداره ورزش بانوان از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سطح مدارس منطقه خبر داد.

وی افزود: غنی سازی و جهت بخشی اوقات فراغت جمعیت جوان منطقه به ویژه دانش‌آموزان یکی از مهمترین کانون‌های توجه شهرداری منطقه است.

طباطبایی یادآور شد: بیش از 30 مسابقه ایستگاه تفریحی و ایستگاه تندرستی در مدارس سطح منطقه برگزار خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد: مسابقات والیبال، فوتبال، دارت، تنیس روی میز و شطرنج هجدهم تیر ماه در  مدرسه وحدت برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اداره تربیت بدنی منطقه اقداماتی از جمله اختصاص سانس‌های ویژه استخر به دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا