گوناگون

احتمال بيرون گذاشتن روني از ترکيب انگليس

روي هاجسون در بيش از يک ديدار نشان داده است که ترسي از بازي ندادن به بازيکنان باتجربه تيم ملي فوتبال انگليس ندارد. سرمربي تيم ملي انگليس اشلي کول را به تيم ملي دعوت نکرد و فرانک لمپارد را در ديدار مقابل ايتاليا نيمکت‌نشين کرد. احتمال دارد نفر بعدي وين روني باشد.

پس از عملکرد ضعيف ستاره منچستريونايتد در ديدار مقابل ايتاليا، هاجسون در حال بررسي نيمکت‌نشين کردن وي در مسابقه بعدي انگليس در جام‌جهاني است. اين عقيده با حمايت فراواني در انگليس مواجه شده است. هرچند روني پاس گل استوريج را ارسال کرد اما به نظر مي‌رسيد بازي رواني در زمين ندارد. آمار عملکرد شماره 10 تيم ملي انگليس گوياي همه‌چيز است. او شوت درون چارچوب ندارد و تنها دو بار در محوطه جريمه صاحب توپ شد.

فشار بسيار زيادي روي روني وجود دارد. به نظر مي‌رسد ناکامي‌هاي روني در جام‌ جهاني پاياني ندارد. وي در سه دوره مسابقات (2006، 2010 و 2014) به ميدان رفته و هنوز نتوانسته گلزني کند.

اين به معناي آن خواهد بود که وين روني نيز موقعيت خود را در ترکيب تيم ملي انگليس در خطر ببيند و در ديدار مقابل اروگوئه از دل و جان بازي کند. وي در اين باره اظهار داشت: هرگز نگفتم جاي من در ترکيب تيم تضمين شده است. بازيکنان جوان و خوب زيادي داريم بنابراين همه ما سخت تلاش مي‌کنيم و هر بازيکني راه حل متفاوتي جلوي روي سرمربي مي‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا