گوناگون

احداث جاده استاندارد مهمترین مطالبه روستاییان دزفول ازمسوولان است

81144022 5660444

به گزارش روز سه شنبه ایرنا در بازدید نماینده و فرماندار ویژه دزفول از روستاهای ˈبندبال بالاˈ و ˈگاومیش آباد شرقیˈ دزفول آسفالت و جاده به عنوان مهمترین مشکل اهالی این روستاها مطرح شد.

ˈعباس پاپی زادهˈ نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت:پارسال برخی مشکلات روستای گاومیش آباد شرقی و بندبال بالا پیگیری شد که این مشکلات باید با همکاری مردم و مسوولان رفع شود.

وی اعتبار توزیع شده بین دهیاری های این شهرستان از محل ارزش افزوده را 16 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این رقم امسال چهار برابر افزایش یافته است.

پاپی زاده اظهار داشت:برای خروج دام از سطح روستای گاومیش آباد شرقی،حل مشکل برق روستا و احداث پل گاومیش آباد پیگیری خواهد شد تا بتوان خدمات شهری را نیز به این روستا ارائه کرد.

در این بازدید پیگیری و نصب گاردریل کانال ورودی روستا، پیگیری برای افتتاح خانه بهداشت ،دفع مکانیزه زباله ،دفع فضولات دامی و زباله های کشاورزی ،جدول بندی خیابان ها ،زیرسازی آسفالت از جمله اقدامات دهیاری و شورای اسلامی روستای گاومیش آباد شرقی اعلام شد.

تعریض پل بند بال ،فرسودگی سیم های برق،آسفالت معابر و خیابان ها نیز از جمله مهمترین مشکلات اهالی روستای بندبال بالا در دزفول می باشد. ک/2

7278/648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا