گوناگون

اخبار کوتاه از اردوي آبي‌پوشان در ترکيه

تيم استقلال ظهر روز گذشته به ترکيه رفت تا اردوي 10 روزه اي را برگزار کند. از همين رو آبي‌پوشان در هتل گرين پارک مستقر هستند و امير قلعه‌نويي نيز به صورت جداگانه ساعت 10 شب به وقت محلي وارد اردوي آبي‌پوشان شد.

به گزارش فارس، اخبار اردوي استقلال در شهر استانبول به شرح زير است:

*هواي شهر استانبول متبوع و شبيه به تهران است و مشکلي براي تمرينات استقلال وجود ندارد.

*طبق برنامه استقلالي‌ها امروز برنامه بدنسازي خواهند داشت و عصر امروز در زمين چمن کار تاکتيکي خواهند کرد.

*هتل محل اقامت آبي‌پوشان داراي سالن وزنه بسيار خوبي است ولي آبي‌پوشان براي تمرينات نوبت عصر فاصله‌اي 30 دقيقه ‌اي را از هتل تا زمين چمن طي خواهند کرد.

*بازيکنان و کادر فني استقلال شب گذشته به تماشاي ديدار آلمان و برزيل پرداخته و از نتيجه اين مسابقه متعجب شده بودند.همه بازيکنان صبح امروز در خصوص نتيجه اين مسابقه حرف زده و از حرکت آلمان‌ها بعد از پايان بازي که خوشحالي خاصي انجام نداده بودند ياد کردند.

*بهرام افشارزاده و محمود فکري که هر دو با استقلال به ترکيه نرفتند به احتمال فراوان طي چند روز آينده راهي استانوبل خواهند شد.البته زمان دقيق سفر اين دو نفر مشخص نيست.

*امير قلعه‌نويي پس از حضور در اردوي تيم استقلال پيگير وضعيت صادقي و بيک‌زاده بود. وي در تماس با تهران خواستار حضور اين بازيکنان در ترکيه شد و از مسئولان اين باشگاه خواست شرايط را براي اضافه شدن صادقي و بيک‌زاده به اردو مهيا کنند.

تيم استقلال روز جمعه در اولين ديدار تدارکاتي خود به مصاف بورسا اسپور ترکيه خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا