گوناگون

اختصاص 15 میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی پارک جنگلی چاهکوتاه

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ابرهیمی عصر سه‌شنبه در نشست با دهیاران و مسئولان امور روستایی استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند که از همه توان و ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات مردم و تامین نیازهای آن‌ها تلاش کنند.

وی به نقش بسیار مهمی دهیاری‌ها در توسعه روستاها و کاهش مشکلات آنها اشاره کرد و افزود: دهیاری‌های بازوی توانمند شوراهای روستا در رسیدگی به مشکلات هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا همه نوع همکاری را با دهیاری‌ها داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار تلاش دهیاری‌های برای توسعه خدمات در روستاها با پیگیری‌های مجدانه از طریق مسئولان شد و ادامه داد: مسئولان نیز باید همکاری لازم را با دهیاری‌ها در رفع مشکلات داشته باشند تا شاهد کاهش نواقص روستاها باشیم.

تخصیص 17 میلیارد ریال به دهیاری های 16 روستای شهرستان بوشهر

وی با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی پارک جنگلی چاهکوتاه، اضافه کرد: این میزان از اعتبارات استانی از سال گذشته و امسال اختصاص یافته است.

ابراهیمی همچنین از تخصیص 17 میلیارد ریال به دهیاری های 16 روستای شهرستان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات عوارض آلایندگی طی سه ماه نخست امسال اختصاص یافته است.

مریم قربانی بخشدار مرکزی بوشهر نیز در این نشست با اشاره به لزوم حمایت از دهیاری‌ها، اظهار داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارتباطی نزدیک و تنگاتنگ با مسئولان دارند و مسئولان نیز باید یار و یاور انها باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا