گوناگون

ادامه تهران گریزی تیم های بسکتبال با انتقال مهرام

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بحث انتقال تیم مهرام تهران به شهر قزوین ابتدا با مصاحبه های گنجی مدیرعامل باشگاه از روز گذشته آغاز شد و سپس با تایید مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین جدی شد. هر چند باشگاه مهرام هنوز به صورت رسمی خبر انتقال خود را به رسانه ها اعلام نکرده است.

محمد مشهدی آقایی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها تاکید کرد که انتقال تیم مهرام به قزوین با حمایت مسئولان ارشد استان و موافقت مدیران باشگاه مهرام روز گذشته نهایی شده است.

مهرامی ها که با هدف جلب تماشاگر به استان قزوین مهاجرات می کنند، دقیقا مسیر تیم صباباتری در سال های میانی دهه 80 را پیش گرفته اند که بعد از موفقیت در تهران به شهر قزوین کوچ کردند. هر چند این تیم بعد از انتقال به قزوین نام خود را نیز تغییر داد و بعد از مشکلات فراوان و بدون تسویه حساب با بازیکنان در نهایت منحل شد.

با انتقال مهرام به قزوین، تیم دانشگاه آزاد تنها تیم پایتخت خواهد بود که این تیم نیز در سالن اختصاصی خود در منطقه حکیمیه به میزبانی بازی ها می پردازد. تیم افرا خلیج فارس که سال قبل در لیگ حضور پیدا کرد وضعیت مشخصی ندارد و تیم نیروی زمینی نیز به دسته اول سقوط کرده و به این ترتیب سالن آزادی در صورت پیدا نشدن تیم دیگری از تهران، فصل آینده خالی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا