گوناگون

استاندار اردبیل: با جایگاه های سوخت بدحساب برخورد می شود

81220445 5794268

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه بررسی مشکلات جایگاه های سی ان جی شهرداری های مشگین شهر افزود: بهای سی ان جی فروخته شده در جایگاه ها به ویژه جایگاه های متعلق به شهرداری ها باید به موقع به حساب شرکت گاز استان واریز شود.

وی گفت: اگر شهرداری ها از پرداخت مطالبات قانونی شرکت گاز در این زمینه طفره روند جایگاه مربوط تعطیل و از طریق آگهی به فعالان ذی صلاح بخش خصوصی واگذار می شود.

وی اظهار کرد: با تصویب شورای تامین شهرستان ها ، فرمانداری ها فردی را برای جمع آوری بهای گاز فروخته شده در این گونه جایگاه ها تعیین کنند تا نماینده موصوف مبلغ مربوط را به صورت هفتگی به حساب شرکت گاز واریز کند.

وی با اظهار تاسف از بدهی انباشته شده برخی شهرداری های شهرستان مشگین شهر به شرکت گاز از بابت عرضه سی ان جی در جایگاه های تحت تملک افزود: شهرداری ها باید از هر محل ممکن بدهی جایگاه های خود به شرکت گاز را تسویه کنند.

وی همچنین بر لزوم سرویس و تعمیر مرتب تجهیزات این مراکز برای خدمت رسانی مستمر به مردم تاکید کرد و گفت: برای حذف واسطه ها می توان با هماهنگی شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از توان سازمان همیاری شهرداری های استان در این زمینه استفاده کرد.

استاندار اردبیل بیان کرد: شرکت گاز هم باید هزینه های مربوط به حفاری های گاز رسانی را به موقع به حساب شهرداری های استان واریز کند.

7117/594/593

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا