گوناگون

استاندار خراسان جنوبی: مسولان ادامه دهند راه شهدا باشند

81149978 5670364

ˈوجه اله خدمتگزارˈ امروز در همایش فرزندان شهدای شهرستان بیرجند تاکید کرد : در این راستا و به منظور رفع مشکلات خانواده های شهدا، مسوولان و مدیران بایستی تمام توان خود در طبق اخلاص بگذارند.

وی گفت: در مواقع لزوم برای رفع مشکلات لازم است راه حلهای کارشناسانه ای ارائه شود تا بتوان هر چه بیشتر مشکلات این عزیزان را مرتفع نمود.

وی اضافه کرد: همه مسوولان در تمامی بخشها و زمینه ها باید در مقابل از خود گذشتگی شهدا و جان فشانیهای آنان سر تعظیم فرود آورده و از تمام توان و ظرفیت خود برای خدمت به خانوده های معظم آنان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهدا همه هستی خود را فدای اعتلای اسلام کردند یادآورشد: این عزیزان با تاسی از امام خوبیها از جان و مال خود خالصانه گذشتند که این به عنوان بهترین الگو و سرمشق باید مورد توجه قرار گیرد.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: مسوولان برای ارائه خدمت بهتر به آحاد مختلف مردم از شهدا وخانواده های مکرم شان روحیه می گیرند.

خدمتگزار با بیان اینکه فرزندان شهدا به عنوان یادگاران شهدا در قلب مردم و مسوولان جایگاه والایی دارند افزود:همسران و مادران شهدای نیز همچون کوهی مقاوم در برابر مشکلات ایستادگی کردند و با تربیت فرزندانی صالح هدیه ای دیگر به جامعه اسلامی ارائه کردند.110

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا