گوناگون

استاندار هرمزگان برای اجرای برخی قوانین پیشگیرانه از قاچاق تاکید کرد

81186577 5735007

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈجاسم جادریˈ روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سیریک اظهار داشت: هم اکنون راه اندازی بازارچه مرزی این شهرستان از جمله اولویت های مهمی است که فرماندار جدید باید به جد پیگیر آن باشد.

وی ضمن انتقاد از تاخیر در تکمیل آبشیرین کن شهرستان سیریک، بر بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه تاکید و بیان داشت: هیچگونه توجیه ای در این رابطه قابل پذیرش نیست و همه مسوولان باید تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در بخشهای مختلف انجام دهند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با تاکید بر همراهی بخشهای مختلف با دولت به منظور رفع مشکلات و مسایل موجود، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همواره توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد و در این راستا از تمام مسوولان انتظار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات دارد.

جادری بر استفاده از اعتبارات ملی در کنار اعتبارات استانی تاکید کر د و گفت: در ردیف های اعتبارات ملی بودجه های مناسبی در بخش های مختلف از جمله راه، آب و عمران متمرکز است که باید با تلاش و برنامه ریزی از این اعتبارات برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر اقصی نقاط استان استفاده کنیم.

جادری با اشاره به اجرای طرح توسعه سواحل مکران ، اظهار داشت: در این طرح ، شهرستان سیریک نیز در نظر گرفته شده که با اجرای آن منطقه شرق هرمزگان متحول می شود.

در این مراسم ˈسعیدالله مبارکیˈ به عنوان نماینده جدید دولت در این شهرستان معرفی از ˈمحمد اسفندیاریˈ فرماندار سابق سیریک تقدیر شد.

شهرستان سیریک در فاصله 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا