گوناگون

استاندار کرمانشاه: اجرای طرح تحول سلامت نشان‌دهنده توجه دولت به سلامت مردم است ‌

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت نشان‌دهنده توجه دولت تدبیر و امید به بحث سلامت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه کرمانشاه، ابراهیم رضایی در مراسم افتتاح اولین مرکز پیوند مغز استخوان غرب کشور که امروز (16 اردیبهشت ماه) با حضور جمعی از مسئولان در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شروع طرح تحول سلامت از روز گذشته در سطح کشور، اجرای این طرح را نشان دهنده توجه دولت تدیبر و امید به بحث سلامت جامعه دانست.

وی تصریح کرد: با توجه به کارها و اقدامات بسیاری که در حوزه سلامت بعد از انقلاب صورت گرفته، هنوز هم در خیلی شاخص‌های بهداشتی از جمله پیشگیری با استانداردهای جهانی فاصله داریم و هنوز کمبودهایی در زمینه بهداشت در کشور وجود دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: توجه دولت تدبیر و امید به مقوله بهداشت و نیز اجرای طرح تحول سلامت که بار سنگینی از هزینه‌های بستری را از روی دوش مردم برداشته و از اتلاف وقت مردم در تامین دارو و تجهیزات پزشکی جلوگیری کرده، گام مهمی در ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه است.

رضایی سلامت جسم و روان را مهم‌ترین بخش زندگی هر فرد عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هزینه‌های کمرشکن درمان موجب از بین رفتن بسیاری خانواده‌ها می‌شد و به همین علت ضرورت داشت تا اقدامی در راستای کاهش هزینه‌های بخش درمان به ویژه در بخش بستری صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید کار تحول نظام سلامت را آغاز کرده و تکمیل آن بر عهده نیروهای بهداشتی و درمانی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه درمان امکانات قابل استفاده زیادی داریم که می‌توانیم با کاربردی کردن آنها بحث بهداشت و سلامت را توسعه دهیم.

رضایی با بیان اینکه کرمانشاه بیشترین نقش را در حوزه سلامت مردم منطقه غرب کشور بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش خدمات درمانی در کرمانشاه، سلامت مردم منطقه غرب کشور را بیش از پیش تامین کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا