گوناگون

اسپیلبرگ همراه با برادران کوئن پا به دنیای جاسوسی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جوئل و اتان کوئن فیلمنامه فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را که اعلام شده بود بر مبنای مسایل درونی کاگ‌ب است، می نویسند.

برادران کوئن برای نوشتن طرح فیلمنامه‌ای از داستان واقعی تلاش جیمز داناوان وکیل مدافع برای آزاد کردن یک خلبان جاسوس با نام گری پاورز که با کا گ ب همکاری می‌کرد، انتخاب شده‌اند.

این پروژه که داستانش را مت چارمن نوشته است سال پیش آماده شد، اما همراهی تام هنکس با این پروژه که خبرش در ماه آوریل منتشر شد، موجب توجه خاصی به آن شد. حالا پیوستن برادران کوئن به این پروژه می‌تواند تحرک آن را بیشتر کند و این احتمال را بیشتر کند که پروژه بعدی اسپیلبرگ همین فیلم باشد و احتمالا در ماه سپتامبر در اروپا در برابر دوربین برود.

اسپیلبرگ همیشه چندین فیلم در فهرست فیلم‌هایی که می‌خواهد در دست بگیرد دارد که ساخت یک درام مذهبی با همکاری کمپانی واینشتاین با عنوان «ربوده شدن ادگاردو مورتارا»، «روبوپوکالیپس» یک فیلم علمی تخیلی با همکاری فاکس و «مونتزوما» درامی درباره آزتک‌ها از جمله آنهاست.

کارگردان لینکلن به تازگی اعلام کرده بود می‌خواهد کتاب کودکانه نوشته رولد دال را برای دریم ورکز بسازد و کار این اثر اقتباسی را در آغاز سال 2015 شروع می‌کند.

برادران کوئن دو اسکار فیلمنامه‌نویسی را برای «سرزمینی برای پیرمردان نیست» و «فارگو» برده اند. این دو برای فیلمنامه‌هایی که نوشته اند اما خودشان کارگردانی نکرده اند نیز شهرت دارند که نمونه «شکسته نشده» برای آنجلینا جولی از جمله آنهاست. هنکس با برادران کوئن در فیلم «قاتل پیرزن‌ها» در سال 2004 همکاری کرده بود.

اگر این فیلم ساخته شود چهارمین همکاری بین این کارگردان و تام هنکس خواهد بود. این دو پیش از این در فیلم های «نجات سرباز رایان»، «ترمینال» و «اگه می تونی منو بگیر» همکاری کرده بودند. تهیه مینی سریال «گروه برادران» هم یک همکاری دیگر از این دو برای تلویزیون است.  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا