گوناگون

اسکولاري: شايد دفعه بعد خوش‌شانس نباشيم

برزيل موفق شد شيلي را در حالي با نتيجه 3 بر 2 در ضربات پنالتي شکست دهد که در دقيقه 119 مسابقه نزديک بود دروازه‌اش باز شود اما ضربه مهاجم شيلي به ديرک دروازه اصابت کرد.

لوئيس فيليپه اسکولاري سرمربي تيم ملي برزيل که تيمش در مرحله بعد بايد با کلمبيا ديدار کند گفت: اگر تيمي بخواهد قهرمان جام جهاني شود بايد اشتباهات خيلي کمي داشته باشد. بايد در بازي با کلمبيا اشتباهاتي که برابر شيلي داشتيم را تکرار نکنيم چرا که ممکن است در هر بازي مثل بازي با شيلي خوش‌شانس نباشيم.

اسکولاري ادامه داد: بازي برابر شيلي را آناليز کرده‌ام و نقاط ضعف و قوت را بررسي کرده‌ام. در بازي با شيلي ما نتوانستيم به خوبي تيم حريف را تحت پرس قرار دهيم و فرصت‌هاي زيادي را نيز از دست داديم. هر بازي در جام جهاني شرايط خودش را دارد. اکنون تنها به ديدار با کلمبيا فکر مي‌کنم. رمز پيروزي ما برابر کلمبيا اين است که کمتر از حريف اشتباه کنيم. اگر به حريف موقعيت گل بدهيم، کارمان خيلي سخت است. نبايد اشتباه بازي با شيلي را برابر کلمبيا تکرار کنيم.

سرمربي تيم ملي برزيل در ادامه گفت: حتي باتجربه‌ترين بازيکنان نيز در جام جهاني تحت فشار و استرس مسابقه قرار مي‌گيرند اما خوشبختانه بازيکنانم برابر شيلي توانستند اسير استرس بالاي بازي نشوند. علاوه بر آن بايد از ژوليو سزار دروازه‌بان تيمم نيز تشکر کنم که عملکرد خيلي خوبي در ضربات پنالتي داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا