گوناگون

اسکولاري: نيمي از راه قهرماني را طي کرديم

تيم‌هاي ملي فوتبال کلمبيا و برزيل از مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني از 30 دقيقه بامداد فردا (شنبه) در فورتالزا به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از فارس، تيم ملي برزيل در ديدار هفته گذشته خود مقابل شيلي در يک هشتم نهايي جام نتوانست نمايش خوبي ارائه کند تا ضربه‌هاي پنالتي مشخص کننده تيم برتر ميدان باشد. به همين دليل انتقادهاي فراواني به سلسائو وارد آمد که اين موضوع موجب عصبانيت لوييس فليپه اسکولاري شده است.

وي در اين زمينه گفت: نيمي از راه قهرماني را رفته‌ايم. فراموش نکنيد که پيش از آغاز جام گفتم تيمم را براي قهرماني آماده کردم. همه بازيکنانم تا حالا عالي بوده‌اند. آن صحبت‌ها تاکنون هيچ تغييري نکرده‌اند. در حال حاضر در پله پنجم هستيم و تا رسيدن به قهرماني، در کل هفت پله داريم.

بزرگاني همچون زيکو و کارلوس آلبرتو نيز به انتقاد از اسکولاري پرداخته‌اند. رجينا برندو، روانشناس معروف برزيلي در اردوي اين تيم حضور پيدا کرده که اين موضوع نيز دستاويز انتقادهاي زيادي بوده است.

اسکولاري در اين خصوص هم گفت: همه چيز برنامه‌ريزي و سازماندهي شده است. او روزهاي شنبه و دوشنبه نيز به کمپ مي‌آيد. او براي بهتر شدن تيم در کنار ما است ولي نمي‌توانيم بگوييم او مي‌تواند ما را به پيروزي برساند. براي به پيروزي رساندن ما به او پولي پرداخت نمي‌کنيم. همواره روانشاس‌ها را تمجيد کرده‌ام. آنها مي‌توانند اطلاعات خوبي به شما بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا