گوناگون

اعتبارات تملک دارایی نکا در سال جاری با کاهش 18 درصد روبرو شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علی مقیمی بعد از ظهر جمعه در مراسم افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی خرم چماز نکا با اشاره به نقش روستاها در پیشرفت کشور اظهار داشت: روستاها به عنوان مهمترین منبع تأمین محصولات کشاورزی و غذایی در استان و شهرستان محسوب می شوند.

وی افزود: آبادی و آبادانی روستاها افزایش سطح محصولات کشاورزی را به همراه داشته در همین راستا با مقاوم سازی زیر ساخت ها ، ارائه خدمات و امکانات به روستاها از مهاجرت مردم منطقه به سطح شهرستان ها بکاهیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تخصیص سطح پایین اعتبارات بودجه سال 92 شهرستان نکا تصریح کرد: اعتبارات شهرستان نکا در سال گذشته 10 میلیارد و700 میلیون تومان بوده که تاکنون تنها 700 میلیون تومان تحقق یافته است.

مقیمی با بیان کاهش بودجه سال جاری در شهرستان نکا اضافه کرد: بودجه سال جاری شهرستان نکا هشت میلیارد و700 میلیون تومان مصوب شده که از این میان با کاهش 18 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مدیریت جهادی و عزم ملی تاکنون هیچ پروژه ای در شهرستان نکا راکد نمانده است و همچنین در حال حاضر بیش از 30 الی 40 میلیارد تومان پروژه در حال انجام است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: احداث پایگاه اورژانس جاده ای در روستای خرم چماز و ارتباط آن با روستاهای بالادست از جمله ملزومات این شهرستان به شمار می رود که در دستور کار قرار دارد.

مقیمی اضافه کرد: روکش آسفالت محور اصلی هزار جریب در روستای گلبستان و زرندین سفلی از توابع بخش مرکزی نکا به متراژ شش کیلومتر از جمله طرح های اجرایی و در دست اقدام سال جاری است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران متذکر شد: آسفالت راه های ارتباطی و روستایی سبب جذب گردشگر و مسافر به مناطق کوهستانی و بخش هزار جریب خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا