گوناگون

افتتاح دفاتر استانی حزب مردمی اصلاحات بعد از ماه رمضان

2431797 508حجت‌الاسلام “محمد زارع‌ فومنی”در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده اظهارداشت: جریان اصلاحات بهتر است به مظور اتحاد و وحدت زیر یک چتر واحد تحت عنوان “جبهه اصلاح‌طلبان”به ریاست هاشمی رفسنجانی و همکاری “عارف” و “سید حسن خمینی”  به فعالیت بپردازند.

وی به افتتاح دفاتر استانی حزب متبوعش اشاره و تصریح کرد: لرستان، اصفهان، گیلان و قم دیگر استان‌هایی هستند که پس از ماه مبارک رمضان اقدام به افتتاح دفاتر استانی خود در این شهرها و استان‌ها خواهیم کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات بیان داشت: به طور میانگین هر هفته در هر استانی اقدام به افتتاح دفاتر استانی حزب مردمی اصلاحات ایران خواهیم کرد.

فومنی ادامه داد: در حال حاضر در حال تهیه فرم‌هایی برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی حزب مردمی اصلاحات در استان‌ها و شهرستان‌ها برای حضور پر شور در انتخابات مجلس هستیم.

وی گفت: تاکنون اقدام به برگزاری جلساتی با دیگر جبهه‌های اصلاح‌طلب به منظور رسیدن به نتایج مطلوب برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس دهم کرده‌ایم تا بتوانیم اکثریت کرسی‌های مجلس را با ارائه لیستی مستقل اخذ کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا