گوناگون

افجه‌اي: تا هفته بعد حساب‌مان باز مي‌شود

سيد سعيد افجه‌اي با ابراز اطمينان از وضعيت نقل‌وانتقالات استقلال گفت: متاسفانه حساب هايمان فعلا بسته است اما با تلاش‌هاي آقاي نظري جويباري کسي از ليست آقاي قلعه‌نويي جا نيافتاده و با گزينه‌هاي ايشان مذاکرات صورت گرفته است. انشاءالله حساب‌هايمان باز شود مي‌توانيم دست به چک هم شويم و مشکلاتمان تا حد زيادي از اين بابت حل مي‌شود. البته آقاي نظري جويباري آن قدر سابقه درخشاني دارند که هيات مديره نظرشان را بي چون و چرا قبول مي‌کند و از طرفي حرف او به بازيکنان مثل پول است؛ چرا که همه او را مي‌شناسند و از اين جهت هواداران نگران نباشند.

به نقل از ايسنا، او درباره دليل بسته بودن حساب باشگاه استقلال هم صحبت کرد و افزود: تصورم اين است که با تلاش‌هاي وزارت ورزش مي‌توانيم از ابتداي هفته‌ آتي حساب را در اختيار داشته باشيم. ما يک حساب بانک ملي داريم و جز آن به لحاظ قانوني نمي‌توانيم حسابي داشته باشيم. مسئله ديگر هم اين است که نمي‌توانيم چک را در حساب خودمان بياوريم تا از اين طريق کار را ادامه دهيم. فراموش نکنيد به لحاظ قانوني ما نمي‌توانيم حساب موازي براي استقلال داشته باشيم.

عضو هيات مديره استقلال درباره اخبار اميدوار کننده نظري جويباري در جلسه ديروز هيات مديره اين تيم بيان کرد: در جلسه آقاي افشارزاده گزارش آقاي نظري جويباري را ارائه دادند و همه چيز مرتب بود. خود آقاي نظري جويباري در جلسه هيات مديره نبودند و ما بر اساس گزارشي که آقاي افشارزاده مطرح کردند، ارزيابي مثبتي داشتيم.

او در پايان درباره اظهارات ديروزش در حاشيه نشست هيات مديره اين تيم مبني بر اين که ترجيح مي‌دهد او را سيد صدا کنند، گفت: من هرچه دارم از اجدادم دارم و از اينکه مرا با نام دکتر و مهندس صدا کنند، خوشم نمي‌آيد. من ترجيح مي‌دهم که مردم مرا سيد صدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا