Mihanpostپیشنهاد سردبیرنرم افزار موبایل و تبلت

افزایش تعداد نفرات تماس تصویری واتساپ

در حالی احتمال افزایش تعداد نفرات تماس تصویری واتساپ وجود دارد که این روزها بسیاری از مردم به علت شیوع ویروس کرونا از این اپلیکیشن برای ارتباط استفاده می کنند.

پیام‌رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیتی است که اجازه برقراری تماس تصویری گروهی با حضور بیش از چهار شرکت کننده را می‌دهد. به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رقابت با پلفترم‌هایی مثل Zoom و اسکایپ گرفته شده است.

همانطور که می‌دانید در حال حاضر بیشتر از 4 نفر در آن واحد نمی‌توانند در واتساپ تماس تصویری انجام دهند، اما به نظر می‌رسد در آینده این محدودیت برداشته خواهد شد. سایت WABetaInfo با بررسی آخرین نسخه بتای واتساپ، کدی مخفی در آن کشف کرده که نشان می‌دهد محدودیت کاربران تماس تصویری در این پیام رسان به زودی از میان خواهد رفت.

به نظر می‌رسد ایجاد تغییرات در تماس تصویری واتساپ به پاندمی کرونا ربط داشته باشد. مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا وابستگی زیادی به تماس‌های صوتی و تصویری پیدا کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها برای کارهای اداری از پلتفرم‌هایی مثل Zoom, Google Hangout، اسکایپ و برنامه‌های دیگر استفاده می‌کنند. افزایش تعداد نفرات تماس تصویری واتساپ

افزایش تعداد نفرات تماس تصویری واتساپ

واتساپ اما به خاطر محدودیت چهار نفره در تماس تصویری، جزو برنامه‌های محبوب شرکت‌ها نیست و به نظر می‌رسد مدیران این پیام رسان به همین دلیل به دنبال برداشتن محدودیت در تماس‌های تصویری هستند. این پلتفرم تاریخ رونمایی از قابلیت جدید را اعلام نکرده، اما وب سایت WABetaInfo می‌گوید قابلیت یاد شده در قالب آپدیت در هفته‌های آتی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

سایت یاد شده در گزارش خود اشاره می‌کند که پس از آپدیت جدید، سقف کاربران تماس تصویری در واتساپ احتمالاً به شش، هشت، ده یا دوازده نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا در خانه‌ها محبوس شده‌اند و وابستگی آن‌ها به پلفترم‌های تماس تصویری افزایش بی سابقه‌ای پیدا کرده است و سران واتساپ می‌توانند با افزایش سقف کاربران تماس تصویری، علاوه بر کاربران عادی، کسب و کارها را هم به استفاده از این پیام رسان ترغیب کنند. واتساپ اخیراً به خاطر پخش گسترده اخبار جعلی در مورد بیماری کووید 19، فوروارد کردن پیام‌ها را محدودتر کرد.

منبع: techradar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا