گوناگون

افزایش 31 درصدی ترافیک جاده‌ای البرز

رئیس پلیس راه استان البرز از افزایش 31 درصدی ترافیک جاده‌ای در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ رضا اکبری، امروز، 24 شهریور در مراسم معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، اظهار کرد: در دور دوم سفرهای تابستانی امسال شاهد افزایش 31 درصدی حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان، تعداد تلفات جاده‌ای در این زمان به نسبت سال گذشته 33 درصد کاهش داشته است. سال گذشته تا 25 شهریور در مجموع 124 شهروند البرزی در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این تعداد در مدت مشابه امسال 41 نفر کاهش داشته است.

اکبری ادامه داد: راه و شهرسازی با پلیس راهنمایی و رانندگی ارتباط تنگاتنگی دارد و فعالیت‌های این دو بخش نیز در بسیاری از موارد به یکدیگر وابسته است. خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های جهادی در حوزه راه و شهرسازی استان به ویژه در بحث راه‌های روستایی، روکش آسفالت‌ها و آشکارسازی مسیرهای خطرساز و حادثه خیز در جاده‌های استان صورت گرفته است.

این مسئول یادآور شد: بدون شک با همکاری و تعامل بیشتر مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی با اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در ماه‌های آینده خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، حیدر نوروزی، تودیع و ابوالفضل باقری‌نیا به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا