Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

اقدام کی‌روش برای ما هم جای سوال دارد

به گزارش میهن پست – اقدام کی‌روش برای ما هم جای سوال دارد/ صدرصد با جدایی تیموریان مخالفم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر بازیکنان جدا شده از این تیم در ایران حضور داشتند آیا کی روش بازهم اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را لغو می کرد گفت: باید از خود ایشان سوال کنید که چرا این کار را کرده است. برای ما هم این سوال مطرح است که اگر این بازیکنان در لیگ داخلی بازی می کردند بازهم اردوی تیم ملی لغو می شد؟

به نقل از مهر، امیر قلعه نویی که عصر امروز چهارشنبه با خبرنگاران حاضر در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از دیدار این تیم برابر مس کرمان پرداخت و گفت: مشکل اصلی ما در کرمان زمین این تیم است که کیفیت لازم را ندارد. امیدوارم مسئولان این شهر در دو روز باقیمانده کمک کنند تا زمین حداقل کیفیت را داشته باشد و بتوانیم فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مس تیم خوبی است که فوتبال درگیرانه ای را به نمایش می گذارد. در مقابل ما شرایط خودمان را داریم و تعداد زیادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم. اولادی و کبه و جمشیدیان و خسرو مصدوم هستند و تیموریان هم مشکلات خاص خودش را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با رفتن تیموریان به قطر موافق هستند گفت: صدرصد مخالف این جدایی هستم. همانطور که مخالف رفتن منتظری و نکونام هم بودم. با این حال در این مورد من تصمیم گیر نیستم. باید بروم باشگاه و با آقای فتح الله زاده در این مورد جمع بندی کنیم. قطعا تصمیم گیرنده اصلی در این مورد آقای فتح الله زاده و اعضای هیات مدیره هستند که باید تعیین تکلیف کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیموریان را به عنوان بازیکنی ارزشی و اخلاقی و فنی همیشه دوست داشته است گفت: از این بازیکن توقع داشتم در چند هفته باقیمانده هم استقلال را همراهی می کرد و کار را بیشتر از این برای ما سخت نمی کرد.

امیر قلعه نویی در مورد جدایی بازیکنان استقلال و رفتن به لیگ قطر و کویت گفت: زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم با این انتقال ها به این شکل مخالف بودم اما همان موقع هم برخی قلم بدستان علیه من در مطبوعات مطلب نوشتند. الان هم مخالف جدایی این بازیکنان هستم. ما به این بازیکنان نیاز داشتیم چرا که اعتقاد داریم آنها باید می ماندند و به مردم کمک می کردند. ما الان در دو جام مدعی هستیم اما متاسفانه مشکلات زیادی داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام کی روش برای لغو اردوی آفریقای جنوبی مورد تایید شماست گفت: این را باید بروید از خود کی روش سوال کنید. برای ما هم این سوال وجود دارد که اگر این بازیکنان در تیم های داخلی بازی می کردند بازهم اردوی تیم ملی لغو می شد؟ چطور الان که به خارج رفته اند می خواهید اردو را لغو کنید اما اگر در ایران بودند می خواستید اردو را برگزار کنید.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیتی که برای استقلال ایجاده شده آیا به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستید گفت: همه چیز دست خدا است و باید تا پایان فصل صبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا