Mihanpostاخبار خودرو

جی‌ام‌سی کانیون را بیشتر بشناسیم +عکس

به گزارش میهن پست –  جنرال موتورز در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۴ فرصتی دوباره به دست آورد تا محصول یکه تاز میدان خود یعنی جی‌ام‌سی کانیون (Canyon) را در معرض دید عموم قرار دهد و از طرفی بخش وانت‌های نمایشگاه را از انحصار فورد با خودروی F-150، خارج سازد.
به  نقل از «پرشین خودرو»، بازار وانت‌ها در آمریکا در مقایسه با بازار خودروهای سواری، بخش کوچکی را به خود اختصاص داده و در همین بخش کوچک هم خودروسازان مطرحی همچون فورد و نیسان و تویوتا و… جولان می‌دهند، اما جی‌ام‌سی با دو مدل سیرا و کانیون اعلام موجودیت کرده و برای به دست آوردن حداکثر سهم خود از بازار وانت‌ها دندان تیز کرده است.
با توجه به تغذیه شدن خودروهای جی‌ام‌سی و شورلت از یک منبع، جی‌ام‌سی کانیون هم همچون شورلت کلورادو از یک پیشرانه ۲٫۵ لیتری با ۱۹۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور به همراه یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک استفاده کرده است، از طرفی دیگر جی‌ام‌سی دستان مشتریان خود را توی پوست گردو نگذاشته و یک پیشرانه ۳٫۶ لیتری شش سیلندر وی شکل با قدرت خروجی ۳۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۶ نیوتن‌متری که تنها با یک جعبه دنده اتوماتیک و مجهز به سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود را برای آن‌ها در نظر گرفته است.
داخل خودرو هم جی‌ام‌سی برای راحتی و شکل گیری بهتر ظاهر داخلی از صندلی‌های برقی راننده و مجهز به گرم کن، دوربین دید عقب، صفحه نمایشگر هشت اینچی لمسی با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و مجهز به سیستم ناوبری و…. استفاده کرده است.
تولید خودروی کانیون هم زمان با کلورادو در پاییز و در کارخانه Wentzville ایالت میسوری صورت می‌گیرد و قیمت پایه آن هم با نزدیک شدن به تاریخ انتشار اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا