گوناگون

المپیاد دو ومیدانی دانشگاه‌های پیام نور کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دو ومیدانی دانشگاه‌های پیام نور کشور از صبح پنج‌شنبه آغاز شد و تا جمعه در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد  که ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور در آن حضور دارند.

در این مسابقات حدود 160 ورزشکار و مربی در مسابقات دانشجویان پسر کشور در قم حضور می‌یابند و در مواد مختلف شامل دو‌های استقامتی، سرعتی، با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب چکش به رقابت می‌پردازند.

تیم‌هایی از استان‌ها چهارمحال و بختیاری، مازندران، کرمانشاه، یزد، اصفهان، مرکزی، خوزستان، تهران، اردبیل، البرز، همدان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان، زنجان، قم و فارس در این دوره از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور شرکت می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا حسینی مشاور ارشد رئیس دانشگاه پیام نور در سالن ورزشی ورزشگاه حیدریان قم آغاز شد و شرکت کنندگان از صبح امروز مسابقات خود را آغاز کردند.

این در حالی است که با توجه به تازه تاسیس بودن پیست دو و میدانی ورزشگاه شهید حیدریان قم، این مسابقات نخستین رویدار بزرگ کشوری است که در این پیست برگزار می‌شود و قم پس از پایان این رقابت‌ها، از مسابقات دو و میدانی برترین‌های نوجوانان و جوانان پسر کشور میزبانی می‌کند.

نکته جالب در این میان، اظهارات سید حمیدرضا یارقلی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور است که به گفته وی، دانشجویان بر‌تر مسابقات دو و میدانی دانشگاه‌های پیام نور کشور شامل تخفیف در شهریه تحصیلی خود می‌شوند اما وی به میزبان تخفیف اشاره‌ای نکرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا